Zgrabne, zwrotne, ekonomiczne, wielofunkcyjne i przyjemne w prowadzeniu autko. Jak najbardziej nadaje się do turystyki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy w zakresie obrotów:
- 2000-2500 - dobrze;
- 2500-3500 - doskonale;
- 3500-4000 - dobrze;
- pow. 4000 - przeciętnie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi "wchodzą" bezproblemowo - ocena 4,50.
4,0
Układ jezdny
Duża zwrotność pojazdu - mały promień skrętu.
Komfort
4,0
Widoczność
Kiepskie odparowywanie przedniej szyby na wysokości wzroku kierowcy psuje ocenę.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
"+" to kanały grzewcze na nogi pasażerów z tyłu;
"-" to słaby nadmuch z tych właśnie kanałów;
"+" to klimatyzacja w każdej wersji pojazdu;
"-" to słabe odparowywanie szyb (zwłaszcza tej najważniejszej - przedniej). Ciekawe, że w ASO proponują szybkie usunięcie tej usterki, ale odpłatnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu - doskonale,
z tyłu - dobrze.
Przestrzeń na nogi pasażerów z tyłu jest większa niż np. w o pół metra dłuższej Skodzie Octavii.
Po złożeniu tylnych siedzeń i przesunięciu foteli do przodu można rozłożyć na równej podłodze 2-osobowy materac i swobodnie przenocować w dwie wcale nie krótkie :) (bo ponad 1,80m) osoby.
4,0
Wyciszenie
Nie słychać szumu powietrza opływającego karoserię, ale słychać opony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nawet po mieście (ale bez szaleństwa) mało "pali".
4,0
Stosunek jakość/cena
Dałbym nawet - "dobrze" z plusem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocena "dobrze", ale wkurzające są drobne niedoróbki holendrów, które psują reputację Firmy Mitsubishi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wada elektrycznego podnośnika szyby - usunięto w 10 mniut w ramach gwarancji poprzez wymianę na nowy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 82KM 60kW
[l/100km]