Przyjemne prowadzenie pojadu. Małe zużycie paliwa. Wygodne przednie fotele. Dobre trzymanie boczne. Bardzo dobre wyposażenie. Przestronne wnętrze. Ogrzewanie do poprawy. Układ hamulcowy mało precyzyjny.
Wrażenia
4,0
Silnik
kultura pracy: do 3000 obr/min - doskonale, do 3500 - dobrze, pow. 4000 - przeciętnie
4,0
Skrzynia biegów
Czasami przy redukcji na I bieg trzeba podwójnie wysprzęglać.
4,0
Układ jezdny
Ale po przebiegu 80 tys. km wspomaganie ukł. kier. reaguje ze zbyt małą progresją przy większych prędkościach (150 mk/h) - zbyt lekko "chodzi" kierownica - a wcześniej było OK.
Komfort
4,0
Widoczność
Ale wycieraczki zostawiają zbyt szeroki pas (ok. 8 cm) niewytartej szyby przy lewym słupku. Wskutek mało wydajnego odparowywania szyby przedniej kierowca ma zbyt długo ograniczoną widoczności.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
1). Kanały grzewcze na nogi pasażerów z tyłu, to imitacja - przepuszczają bardzo skąpe ilości ciepłego powietrza nawet na 4 biegu pracy wentylatora nadmuchu; 2). Nadmuch powietrza na przednią szybę niewystarczający, a zwłaszcza w miejscu przed kierowcą; 3). Mała precyzowania nawiewem - ciepłe powietrze przedostaje się ze środkowego wylotu na twarz, pomimo ustawienia pokręteł w pozycję na nogi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zbyt mały zakres przesuwania tylnej kanapy i pochylania jej oparcia
4,0
Wyciszenie
Hałas silnika dochodzący do wnętrza - w zależności od jego obrotów (patrz kat. nr 1 silnik i kult. pracy)
1). Usterki podnośników obu przednich szyb (wymieniono na nowe w ramach gwarancji) - po 1000 km lewy podnośnik i po 50 tys. km podnośnik prawej szyby;2). Listwa maskująca przy prawym słupku przedniej szyby wyskoczyła (podczas podmuchu wiatru do mijanego tira) na jezdnię; 3) Ułamał się uchwyt na rękę dla pasażera (ten nad oknem).