Swietne auto zarówno na długie trasy (m.in. wygodne fotele, dużo miejca na nogi), jak i do jazdy miejskiej (zrywny, przyzwoite zużycie paliwa, zwrotny, łatwo wyczuć gabaryty-przydatne przy parkowaniu, odsuwane tylne drzwi-dzieci nie obijają karoserii).
Wrażenia
5,0
Silnik
jak przystało na Mitsubishi lekko sportowa "żyłka" pod maską, ale doskonały zarówno dla miłośników spokojnej jazdy
5,0
Skrzynia biegów
przełozenia świetne i do jazdy spacerowej i do zaszpanowania
5,0
Układ jezdny
rewelacyjnie idzie na zakrętach i to także przy niemałych prędkościach, a na naszych polskich dziurach zachowuję się jak całkiem niezła terenówka
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko umieszczone siedzenie kierowcy w połączeniu z dużą przednią szybą, ciekawe rozwiązanie podwyższonej tylnej podłogi i kanapy daje niezłą widoczność pasażerom z tyłu
5,0
Ergonomia
pierwszy z kilku moich samochodów, w którym wszystko jest na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobry obieg, szybko ogrzewa kabinę, a o chłodzeniu klimatyzacją nie potrzeba nic mówić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą klasę miejsca jak na lotnisku
4,0
Wyciszenie
odrbinę głośnawo na wysokich obrotach ale w końcu to ponad 120KM z lekko sportową charakterystyką
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Toyota Corolla Kombi z silnikiem 1,3 pali tyle samo, a ile się za to tutaj dostaje...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z niestandardowych wymian tylko łożysko klimatyzacji ale części produkowane w Polsce są przyzwoicie tanie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana końcówek drążków po 180tys km to przyzwoity wynik jak na polskie drogi
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Space Runner I 1.8 122KM 90kW 1991-1999