Swietne auto zarówno na długie trasy (m.in. wygodne fotele, dużo miejca na nogi), jak i do jazdy miejskiej (zrywny, przyzwoite zużycie paliwa, zwrotny, łatwo wyczuć gabaryty-przydatne przy parkowaniu, odsuwane tylne drzwi-dzieci nie obijają karoserii).
Wrażenia
5,0
Silnik
jak przystało na Mitsubishi lekko sportowa "żyłka" pod maską, ale doskonały zarówno dla miłośników spokojnej jazdy
5,0
Skrzynia biegów
przełozenia świetne i do jazdy spacerowej i do zaszpanowania
5,0
Układ jezdny
rewelacyjnie idzie na zakrętach i to także przy niemałych prędkościach, a na naszych polskich dziurach zachowuję się jak całkiem niezła terenówka
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko umieszczone siedzenie kierowcy w połączeniu z dużą przednią szybą, ciekawe rozwiązanie podwyższonej tylnej podłogi i kanapy daje niezłą widoczność pasażerom z tyłu
5,0
Ergonomia
pierwszy z kilku moich samochodów, w którym wszystko jest na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobry obieg, szybko ogrzewa kabinę, a o chłodzeniu klimatyzacją nie potrzeba nic mówić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą klasę miejsca jak na lotnisku
4,0
Wyciszenie
odrbinę głośnawo na wysokich obrotach ale w końcu to ponad 120KM z lekko sportową charakterystyką
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Toyota Corolla Kombi z silnikiem 1,3 pali tyle samo, a ile się za to tutaj dostaje...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z niestandardowych wymian tylko łożysko klimatyzacji ale części produkowane w Polsce są przyzwoicie tanie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana końcówek drążków po 180tys km to przyzwoity wynik jak na polskie drogi