Silnik
: Jak na swój wiek i przebieg wciąż doskonale.
4,0
Całokształt
Przejechałem nim 120 tys. km przez 7 lat, a ma 242 tys. w sumie. Poważne awarie kosztowały mnie
1000 zł, a drobne 150 zł
Części eksploatacyjne są tanie, np. łącznik stabilizatora 40 zł, sworzeń wahacza 50 zł
Wrażenia
5,0
Silnik
Zrywny, elastyczny, fajny odgłos pow. 4000 rpm
Przy 240 000 przebiegu nie bierze grama oleju!!!
Motor to najmocniejsza strona tego auta, trwałość i niezawodność!!!
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Zawiecha komfortowa, trochę się kładzie na zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Troche głośno, ale jak się człowiek przyzwyczai to jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam lpg, więc nie dbam zbytnio o ecodriwing...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silniczek centralnego zamka drzwi lewe; to samo klapa tył. Włącznik termiczny wentylatora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Moduł. Droga część bo zespolona z aparatem zapłonowym i cewką (3500 zł w ASO). Można naprawić za 200 zł i się więcej nie popsuje.
2. Uszczelka pod głowicą (160 zł w ASO) przy 210 000 km - ale to sie może w każdym aucie popsuć więc nie ma o czym mówić.
3. Dwururka układu wydechowego (ASO 1600 zł). Porządna naprawa 100 zł
Nie biorę pod uwagę amortyzatorów (u mnie wytrzymały ponad 200 tys. km), łączników stabilizatora itp.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 122KM 90kW
[l/100km]