Bardzo ładny woz ktory ma to co powinna miec niejedna wspolczesna limuzyna , super wyglad , mocny i dobrze brzmiacy silnik , niezawodnosc .
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy silnika na najwyzszym poziomie wystarczy sie tylko przejechac i mozna z niego nie wychodzic . Bardzo przyjemny pomruk , niedozajezdzenia , prawdziwa żyleta
4,0
Skrzynia biegów
troche nieprecyzyjna , problemy z wlozeniem 1 biegu przy zimnym silniku , przy zakupie trzeba sprawdzic skrzynie poniewaz w wiekszosci egzemplarzy w Polsce sa one przewaznie po naprawach albo jeszcze gorzej , pozlepiane
5,0
Układ jezdny
bardzo fajnie sie płynie na trasie , dobrze wybiera polskie dziury
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzezen
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu w srodku bardzo luksusowo deska rozdzielcza jest po prostu piekna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa błyskawicznie ogolnie ogrzewanie bardzo pozytywnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super z tyłu troche za mało miejsca dla wysokich
5,0
Wyciszenie
jezeli samochod jest bezwypadkowy nie ma zadnych szumow , chyba ze jest to predkosc 200 km/h , słychac tylko delikatne mruczenie silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie super w miescie do 3000 tys - 10 litrow na trasie przy 90 mozna zejsc do 8 , jezeli chodzi o szybsza jazde to nigdy nie przekroczylem 13 litrow w miescie . Mowa oczywiscie o wersji z manualna skrzynia i 24 v motorze poprzednia 12v palila mi o jakis litr wiecej
5,0
Stosunek jakość/cena
To jest juz moja czwarta SIGMA co mowi samo za siebie , jakbym mial kupic samochod to kupilbym piata .
Jednym słowem jest to super samochod bardzo niedoceniany na naszym rynku a bijacy na glowe konkurentow z tej samej klasy
POLECAM
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mialem zadnych niespodzianek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak powyzej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 205KM 151kW
[l/100km]