Szukany długo - doskonałe auto, ale trudno znaleźć egzemplarz niezajeżdżony albo nie sprofanowany gazem...
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik po niecałych 200.000 km potrzebował zmiany łańcuszka rozrządu (zalecana po 180,000) i odpowietrzenia popychaczy. Poza tym jedwab.
4,0
Skrzynia biegów
W trybie PWR znakomita reakcja na gaz, w trybie ECO nieco zbyt leniwa.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie powietrzne z pełną regulacją twardości i wysokości - wzorzec. Sterowanie 4 kołami bardzo dodaje pewności manewru przy szybkiej jeździe poza miastem.
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Nic do zarzucenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo skuteczna klimatyzacja i ogrzewanie - do tego podgrzewane fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód znakomity. Z tyłu może być ciaśniej osobom o długich nogach, ale pamiętajmy - to i tak jest wielka limuzyna.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, choć przy prędkościach 200 - 220 km/h szumy z okolic słupków drzwi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew pozorom da się naprawiać tanio i dobrze. Zuzycie - miasto 15l/100 km, trasa - od 9 do 17l/100 km (przy bardzo ostrej jeździe + teren górski)