Powyższy pojazd jest kierowany do bardzo wąskiej grupy użytkowników polskich dróg ze względu na pojemność silnika (koszt ubezpieczenia, zużycie paliwa), wielkość(problemy z parkowaniem), stereotypy dotyczące japońskich samochodów (drogie częśi, tylko serwis) Osobiście jestem bardzo zadowolony z auta bardzo oryginalny wygląd na naszych drogach, wygodny oraz jest to samochód posiadający dusze. Pozdrawiam Diamante
Wrażenia
5,0
Silnik
Równa i cicha praca na wolnych obrotach, bardzo elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
Duże skoki lewarka pomiędzy biegami ale przecież to nie jest samochód sportowy a więc wszystko w porządku
5,0
Układ jezdny
Samochód prowdzi się jak przyklejony do jezdni, bardzo pewnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Szyby z filtrami widoczność doskonała
5,0
Ergonomia
Przełączniki co prawda jak w citroenie GSA Pallas akle wszystko w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobry bilans cieplny więc silnik bardzo szybko się nagrzewa. Szyby nawet boczne są opatrzone w nawiewy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo, bardzo przestronny i wygodny
5,0
Wyciszenie
Praktycznie przy bardziej ostrej jeździe słychać tylko delikatne mruczenie silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą pojemność rewelacja miasto 9,5l-10l poza miastem 8,5l sportowy charakter 13l