Zawieszenie
: Udany kompromis między szosą i off-road.
5,0
Całokształt
Idealne autko dla dwóch osób, które potrzebują jeździć poza asfaltem. Dobre również do miasta (zwrotne). Niezłe właściwości terenowe. Jedyny minus to mały bagażnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo przyzwoity.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie jak na tego typu auto. Na szosie przydałby się czasem 6-ty bieg.
5,0
Układ jezdny
Jak po szynach.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność we wszystkich kierunkach, poza tym duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Dobra ergonomia. Jednak wolałbym trochę więcej schowków. Przydałaby się też regulacja kierownicy, ale może to przyzwyczajenie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W sumie bardzo dobrze, nic nie zaparowuje niezależnie od pogody. Jedynie silnik z bezpośrednim wtryskiem jest dość oszczędny, więc nie produkuje dużo ciepła na jałowym biegu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko nie należy do dużych. Z tyłu chyba trochę ciasno może być, ale z przodu jest ok.
4,0
Wyciszenie
Kabina dobrze wyciszona, ale silnik dość głośny przy wyższych obrotach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie gwałtownie wzrasta przy większych prędkościach. Karoseria nie jest zbyt aerodynamiczna, więc pewnie opór powietrza daje o sobie znać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra jakość, mimo, że produkcja włoska.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GDI 16V 129KM 95kW
[l/100km]