Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero Pinin

Paweu, 9 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 114KM 84kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 i 16V 114KM 84kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
3,92
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Generalnie auto warte polecenia, proste i niezawodne. Świetnie sprawdza się na mieście, w terenie wlezie niemal wszędzie, a i na trasie da radę - choć zdecydowanie nie do tego zostało stworzone.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie zanotowano większych wad, świetnie pracuje z gazem. Nie lubi pracować poniżej 2 tys. obr/min - zdarza mu się wtedy szarpnąć. Poza tym nie zanotowałem nawet zużycia oleju!
3,0
Skrzynia biegów
Iście japońska technologia, niezwykle precyzyjna, nie wybacza "niedociągnięć". Przydałby się 6 bieg na trasę - lecąc 100km/h ma już około 3,5tys. obr/min.
4,0
Układ jezdny
Brak miejsca na zatłoczonym parkingu? Szukaj miejsca z wysokim krawężnikiem omijane przez innych kierowców. Stały napęd 4x4 w połączeniu z dużym prześwitem rozwiąże problem. Dobry pod przyczepę.
Komfort
5,0
Widoczność
Po prostu perfekcyjna, bez zarzutów. Wysoka pozycja kierowcy, wielkie, prostokątne okna pod kątem niemal 90 stopni, lusterka niczym w ciężarówce - rewelacja!
4,0
Ergonomia
Nie ma zbędnych komplikacji - to nie jest luksus w postaci skóry, stolików, czy podgrzewanych foteli. Wszystko na swoim miejscu, plastiki porządne i twarde. Nie ma mowy o brzęczeniu głośników.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Raczej bez zarzutów. Nagrzewa się względnie szybko. Dla lubiących klimę znajdzie się wersja manualna. Osobiście raczej nie używam, bardziej dla pasażerów, cóż więcej... po prostu robi swoje i działa.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dosyć cienko. Miejsca na głowę wystarczy dla koszykarza z gigantyzmem, ale gdyby chciał on usiąść na tylnej kanapie, musiałby wymontować przedni fotel. Bagażnik (wersja 5d) też bez szaleństw, ale nie ma tragedii, zmieści wysokie przedmioty.
3,0
Wyciszenie
Szczerze - do najcichszych z pewnością nie należy, szczególnie w trasie. Jednakże zaskakujący dźwięk silnika rekompensuje przynajmniej część owych nieudogodnień.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na tego typu samochód ni wielkie, ni małe. Jednakże świetna tolerancja gazu oraz niezwykła trwałość silnika i części dodają nieco punktów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód z pewnością nie idealny (z resztą taki chyba nie istnieje). Jednakże jego niebanalną wszechstronność kupić można już za zupełnie przeciętną cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalony wydech, zacinająca się klamka w drzwiach bagażnika, delikatna korozja. Ale poza tym nic, co mogłoby "wyeliminować" Pinina z ruchu drogowego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów w dość niedługim czasie stwierdzam, że póki co nie zanotowałem żadnych większych problemów z samochodem. Plusik.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 114KM 84kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Pajero Pinin – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Pajero Pinin