Karoseria
: auto zwraca uwagę wszystkich, nawet po latach. w terenie niezłe, chociaż brakuje reduktora i blokady mechanizmu różnicowego, no i miękkie zawieszenie.żona mówi, że chce takie same tylko nowe.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: silnik 20km mocniejszy byłby ok.
Zawieszenie
: jak na terenówkę, zbyt miękkie.
Silnik
: trochę pali, ale to raczej normalne.
4,0
Całokształt
moja żona, kocha to auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
zbyt mały silnik, może diesel byłby lepszy
4,0
Skrzynia biegów
nie zawsze łatwo wchodzi, ale nie przeginajmy, nie jest to model topowy.
4,0
Układ jezdny
jak to terenówka, doskonałe trzymanie się drogi, chociaż czasem na zakrętach miałem wrażenie, że odlecę. długa droga hamowania, szczególnie w zimie.
Komfort
5,0
Widoczność
5/5
4,0
Ergonomia
trudno się przyczepić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima przeciętna, ogrzewanie dobre, szkoda, że nie ma podgrzewanej przedniej szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest to duże Pajero, auto raczej dla kobiety, co najwyżej z małym dzieckiem.
3,0
Wyciszenie
3/5
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na auto do miasta fatanie, auto w teren dobrze/b.dobrze., ceny napraw - b.drogie.
4,0
Stosunek jakość/cena
nie jest już produkowane, ale w swoim czasie był najtańszą terenówką na rynku.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie jak na ten przebieg >115000 km dobrze. wymieniałem łożyska w kołach przednich, czujnik lambda (na gwarancji), czujnik położenia przepustnicy paliwa, pękła tylna sprężyna amortyzatora(?)- trzeba było wymienić 2 (szły z Janonii 2 miesiące). korozja rury wlewu paliwa (trzeba wymienić cały element za ok.2000 zł, b. złe rozwiązanie, układ jest niezabezpieczony przed błotem). podświetlenie wskaźników pulpitu (dno,na telefonicznych żarówkach).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
patrz drobiazgi i wybierz co dla kogo ważne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 114KM 84kW
[l/100km]