Karoseria
: Drobne ogniska korozji ale niegroźne. Poprostu Pinin tak ma.
4,0
Całokształt
Bardzo zgrabne i fajne autko. Samochód mam już 2 lata i śmiało moge powiedzieć że warto było. Początkowo podchodziłem do Pinina jak pies do jeża ale nie potrzebnie się bałem. Auto jest mega niepozorne i w terenie może zawstydzić niejedną "rasową " terenówkę. Dzięki reduktorowi jazda w terenie jest spokojna i pnin pokonuje rozmaite przeszkody bez wysiłku, bez obawy że spalimy sprzęgło
Wrażenia
5,0
Silnik
Obawiałem się silnika GDI ale przez 2 lata poza regularną wymianą oleju i 2 cewek zapłonowych nic się nie dzieje. Silniczek jest dynamiczny i świętnie napędza to niewielkie autko. 120 KM Startem spod świateł zawstydziłem już nie raz niejedno dużo mocniejsze auto.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia Super Selekt to wzór do naśladowania. Można śmigać na tyle kiedy nie potrzebujemy napędy 4x4 np w trasie. poza tym skrzynia ta pozwala poruszać się na asfalcie 4x4. Rewelacja
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się jak osobówka czyli jak po szynach. Bardzo komfortowo!
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma co się rozpisywać. Jedno z komfortowszych aut terenowych jakie miałem
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na miejscu tam gdzie powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mega wydajne. W porównaniu do mojej poprzedniej osobówki z aspiracjami do auta 4x4 czyli rav 4 jest 100 razy lepiej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest jak na małe auto bardzo dużo miejsca. Miałem poprzednio RAV 4 i to była porażka.
4,0
Wyciszenie
Cicho jak makiem zasiał. Nawet powyżej 100 km/h jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko kupić coś tak mocno wyposażonego tw tak niewielkiej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zawiódł mnie przez 2 lata nigdy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 GDI 120KM 88kW
[l/100km]