Wspaniały samochód, spełnienie marzeń, ale tylko dla wiedzących czego chcą. Jeśli ktoś oczekuje osiągów GTI, rozczaruje się, spalania małęgo diesla, rozczaruje się, komfortu rodem z C6 - rozczaruje się. Pajero to rewelacyjny samochód z ogromną przestrzenią wewnątrz. Wózka dziecka nie trzeba składać, martwienie się o miejsce na bagaż dla rodziny przestaje istnieć. Samochód zachęca raczej do dostojnej jazdy, ale daje pewność, że dojedzie wszędzie i w każdych warunkach. Przestrzeni wewnątrz nigdy nie brakuje. W terenie może wszystko, ale pod warunkiem, że się wie jak korzystać z oferowanych przez niego możliwości - tutaj trzeba używać mózgu bo nie wyręczy nas komputer. Jak na swoją masę i rozmiary na trasie i w zakrętach prowadzi się znakomicie. Niestety, wspaniałe wrażenie jazdy czołgiem znika już po kilkunastu dniach, zastępowane przez przeświadczenie, że jeździmy normalnym samochodem, za to niemal wszystkie pozostałe są zbyt małe, nieporadne i ciasne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutu.
4,0
Skrzynia biegów
Potrafi czasem szarpnąć, ale ogólnie bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Wspaniały.
Komfort
5,0
Widoczność
Znakimita.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacyjna.
3,0
Wyciszenie
Cóż, to nie limuzyna klasy S.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę to okazja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
****rele i śrubki do dokręcenia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zarzutu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 DOHC 200KM 147kW
[l/100km]