Inne
: Układ paliwowy potrafi być uciążliwy ze względu na łuszczący się zbiornik
5,0
Całokształt
Samochód bardzo wygodny, przestronny, natomiast jeżeli ktoś planuje użytkować go w 7 osób to stanowczo odradzam ostatni rząd jest bardzo nie wygodny i miejsca praktycznie brak, spalanie bardzo przyzwoite na trasie udało mi się nawet zejść do 8,5L. Jest to samochód wielozadaniowy wygodny w trasie, dzielny w terenie i rewelacyjny do zadań specjalnych w gospodarstwie, przy ciąganiu łódek, ciężkich przyczep.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny jak na taką masę i nie odczuwa dużych obiążeń, nawet z ciężką przyczepą
2,0
Skrzynia biegów
Niestety po doświadczeniach z automatami w Mercedesie, Bmw, Volvo i Toyocie uważam że w Pajero jest on najsłabszy, przy delikatnej jeździe jest płynny i przyjemny ale przy dynamicznej szarpie i nie przekłada mocy tak jak powinien, jeździłem również takim Pajero z 2018 roku i jest to samo wiec to nie kwestia zużycia
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo pewnie jak na terenówkę na asfalcie, ale niestety w terenie nie jest taki stabilny i pewny w prowadzeniu jak naprzykład Hyundai terracan
4,0
Karoseria
Po 16 latach zaczynają się pojawiać ogniska w okolicach nadkoli słupków środkowych i doły drzwi
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest aż nadto i jest to samochód bardzo wygodny jak dla mnie w długie trasy, fotele są wprost idealne, pozycja za kierownicą jak na fotelu
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety jest dość drogi w utrzymaniu
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW
[l/100km]