Przeniesienie napędu
: Najlepszy i najwytrzymalszy naped(za wyjatkiem patrola itp ale to inna liga, nie nadajaca sie do normalnej jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Delikatna korozja tylnej krawedzi nadkoli w kazdym egzemplarzu jako standard.
5,0
Całokształt
Świetny i bezpieczny prawdziwy SUV.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny i pieknie brzmiący.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy mnie nie zawiodla i pracuje wyśmienicie. Tryb ręczny przydatny fo wyprzedzania lub zjazdu z gory np z przyczepą.
5,0
Układ jezdny
Naped superselect z blokada centralnego i tylnego dyfra i dodatkowo kontrola trakcji to nie wszystko. Jest jeszcze stabilizacja toru jazdy. Najlepszy i najtrwalszy naped jaki znam.
5,0
Karoseria
Bardzo obszerne wnętrze i funkcjonalne.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc w kazda stronę.
5,0
Ergonomia
Auto do wszystkiego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podwojna klimatyzacja i ogrzewania czyli przod i tyl
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najlepszy woz pod wzgledem przestrzeni jaki mialem
4,0
Wyciszenie
Mozna leciec 140 kmh przelotowo i normalnoe rozmawiac. Nie jest zle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak sie szuka ekonomi za wszelka cene to polecam matiza z lpg
4,0
Stosunek jakość/cena
Warto zaplacic i miec bezpieczne auto do wszystkiego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie zawiodl a mialem gen 3 lata teraz gen 4.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych przykrych niespodzianek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW
[l/100km]