Przeniesienie napędu
: Prawdziwy samochód 4x4 a nie miejski SUV
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Bardzo wrażliwy na jakość paliwa i regularną wymianę filtru - max 10 tyś km
4,0
Całokształt
Auto wymagające dbania i kilku udoskonaleń (chip tuning, konsewacja podwozia, bierzące wymiany filtrów i olejów), a bedzie służyć długo i bez problemów. Jedno z ostatnich, które można nazwać męskim. Świetny na drodze (w granicach dozwolonych prędkości w Polsce) i poza nią. Chip za 2tyś zł i na światłach jesteś na równi z większością osobówek. Idealny do podróży (tych dalekich i bliższych). Bulwarówka i terenówka w jednym. Gdyby jeszcze tylko było ciższe...
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę za słaby (125kW) ale po wstawieniu chipa od razu lepiej. Polecam wersję z ZEA bez DPF i wzmocnioną chłodnicą.
3,0
Skrzynia biegów
zdecydowanie zbyt wolno działa, po wciśnięciu pedału gazu trzeba odczekać chwilę na redukcję biegu na niższy. Na plus trwałość. Ważne by zmieniać w niej olej - serwis twierdzi że nie trzeba - BZDURA!!!
4,0
Układ jezdny
w terenie rewelacja choć na szosie już gorzej.
5,0
Karoseria
bez zastrzeżeń. Dla mnie wygląd rewelacja. Jeden z nielicznych samochodów dla faceta.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu już gorzej. Ogrzanie tego czołga zimą trochę zajmuj. Nie ma co się dziwić. Mały nie jest
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
poza trzecim rzędem siedzeń jak na tapczanie w domu
2,0
Wyciszenie
zdecydowanie za głośny. Można się jednak przyzwyczaić
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
"prawdziwi faceci nie liczą pieniędzy.. po prostu je mają", tyle w komentarzu
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW
[l/100km]