Dla przyszlych wlascicieli - bezpiecznie, wygodnie - moglo by być ciszej - o sportowej jezdzie nie mysl - to nie auto do scigania - ale jest mocne i twale. trzeba pamietac zeby po 140tys napiać łańcuszek rozrządu (bo moze przytrafic sie niemila niespodzianka i rozrzad do wymiany - luzują się napinacze - koszt napięcia łańcuszka okolo 1600pln a naprawa po zerwaniu to 6-7tys pln - tak przytrafilo sie znajomemu nie przypilnowal i przy 180tys.km peklo). Najwiekszy "problem" sprawia dpf / filtr cząstek stalych - jest upierdliwe jak sie zapala kontrolka dpf i zaczyna wypalanie sadzy z filtra - kupa dymu i chwilowe spalanie wzrasta do 18 litrów (filtr dpf to niby zmniejszenie CO2 / takie dyrektywy UE o ochronie srodowiska - szkoda gadać na ten temat) zdaża sie to rzadko ale mi zdazylo sie 3 razy przez te 5 lat/150tys.km- najlepiej to przepalic jadac na obrotach okolo 2500 przez 20-30min (najlepiej autostrada lub na postoju gdzies gdzie nikomu nie bedzie przeszkadzal okolo 30min ryk duzego silnika). Tyle na temat tego auta - radio gra, mp3 czyta (zmieniarka 6plyt). Naped bez zastrzezen w terenie swietnie tez sobie radzi (chociaz do katowania to go szkoda - ale male proby byly na poligonie i daje rade - zima to dla niego zaden problem) jakby go podniesc o pare cali dac mu dobre A/T to terenówa nie do zdarcia - heavy duty. Ogolnie polecam to auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
mocny
5,0
Skrzynia biegów
automat zmienia biegi jak trzeba / manualnie tez mozna (czasami delikatnie szarpnie powyzej 100km/h ale nie przeszkadza to wcale - ten typ tak ma)
5,0
Układ jezdny
b.dobry - w czasie jazdy do 100km/h mozna przelaczac na 4x4 lub tył. Wygodnie bezproblemowo. Wiedzie w wiele miejsc. Przechyla sie na zakretach no ale tak musi byc - to nie osobówka.
Komfort
4,0
Widoczność
b.dobrze
5,0
Ergonomia
dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tez jest dobrze - chlodzi i grzeje kiedy powinno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma sie do czego przyczepic - moze do 3 rzedu ale to tylko lawka dla najmlodszych w rodzinie (dzieciaki lubia tam siedziec).
3,0
Wyciszenie
Tu nie najlepiej (chociaz ludzie mówią że się czepiam) ale ja uwazam ze jest za glosno - podobno od rocznika 2009 juz lepiej z wyciszeniem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic sie nie psuje. Klocki od 80pln do 300pln "najlepsze", tarcze od 160pln do 700pln "najlepsze" i olej z filtrami to podobnie jak w innych cenowo - oleju przy wymianie trzeba 9 l. filtry od 50pln do 150 "najlepsze". Oczywiscie nie jezdzimy do aso mitsubishi bo to zlodzieje cenowi a do tego partacze (przecwiczylem na wlasnej skórze podczas trwania gwarancji). No i spalanie 12-12,8 litra w miescie nic mniej i wiecej trasa spada do 9-10 nie mniej i nie wiecej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakosc super a cena mogla by byc nizsza - zreszta jak ze wszystkim w tym kraju
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
filtr czasteczek stalych - utrata mocy na czas "przepalenia" filtra - trwa to pare minut.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW
[l/100km]