Karoseria
: designe - dzieło sztuki , jeszcze w kolorze złotym - to czysty bajer.
5,0
Całokształt
zewnątrz OK , wewnątrz OK , typowo japońska terenówka z klasą , jak bedziecie jechać w mieście -w kraju lub do Antwerpii to obiecuje - spotakcie jedno Pajero IV lub wcale , a jak ktoś lubi to Q7 kupić i na światłach w Poznaniu można spotkać bliźniaka !! jak nie pasuje Pajero to zapraszam do salonu BMW / Mercedes/Audi , ale sorry trzeba mieć w kieszeni (tym wyposażeniu) 100 -200 tys zł więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik ma 170 km - mógłby być mocniejszy np 220 , odrobine za głośny - ale w normalnej jezdzie 90-120 km/h OK , tylko przy max obrotach warczy (cos za coś , kupisz BMW x5 ale wydasz 100 000 pln wiecej)
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia bez problemu , moze 6 bieg obnizyłby hałas , (ale w ML jest 6 a nawet 7 i same kłopoty)
5,0
Układ jezdny
jest git ,
Komfort
5,0
Widoczność
OK na 5 + , duże okna
5,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK , zima i lato ok, a wielki otwierany dach jako bonus
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
moze odrobine mały fotel kierowcy , ale 7 osób pojedzie
4,0
Wyciszenie
zaznaczyłem dobrze - jak pisałem wyżej na max obotach \"warczy\" , ale przy zwykłej jezdzie jest git ,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest w normie , spokojna jazda 10 l , autostrada przy sredniej 140 - 170 13 l , ( uwaga , to nie Polo diesel !! - info dla tych co się biorą na marketing )
5,0
Stosunek jakość/cena
OK
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero problemów - po 50 000 km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niiiiiic
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW
[l/100km]