Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero IV SUV 5d

audii@poczta.fm, 15 lat temu
Silnik 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 77 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW 2006-2017 - Oceń swoje auto
2,62
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
Karoseria
Zawieszenie
2,0
Całokształt
Samochód w terenie rewelacja i na tym koniec pozytywnych opinii z mojej strony. Fatalny, niekompetentny, niesłowny serwis w katowicach i krakowie w porównaniu do Toyoty po prostu żenada do pięt im nie dorastają z taką jakością obsługi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Fatalnie zestrojony ze skrzynią biegów zanim ruszy można odliczyć do 3 spokojnym tempem. Głośny, szczególnie przy wolnej jeździe okropnie klekocze
1,0
Skrzynia biegów
totalna klapa konstrukcja lat 90-tych
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
bez komentarza
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po kilkudziesięciu kilometrach od wyjazdu z salonu włączył się tryb serwisowy i awaria komputera,odpadające osłony prowadnic foteli przednich, odpadł plastikowy ogranicznik pedału gazu, odpadło pokrętło regulacji fotela kierowcy, w fotelu kierowcy przebija się stelaż oparcia co powoduje przetarcie się tapicerki i po dłuższej jeździe gniecie w plecy, okropnie trzeszczące plastiki w całym aucie, przetarcia do żywej blachy od uszczelki drzwiowej na tylnich nadkolach rdzewiejące słupki w drzwiach (już po 1 roku, odkształcają się kieszenie za fotelami, ciągłe włączanie się kontrolki filtra cząstek stałych,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w trakcie użytkowania (75 tyś km) cztery razy wymiana tarcz hamulcowych na nowe i cztery razy przetaczanie tarcz, serwis stwierdził że jeździłem rozgrzanymi hamulcami po kałużach do momentu gdy po wyjeździe z serwisu w trasę do Paryża po niecałych 1500 km suchej drogi tarcze zaczęły znów bić. Wówczas serwis przyznał że mają problem ze złym składem klocków hamulcowych które powodują zbyt duże temperatury (założyli klocki od Toyoty land cruiser - jest ok.) Przy przebiegu 70 tyś wymiana zawieszenia z powodu stuków, luzów, i pisków.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
74,00 zł
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d