Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero IV SUV 5d

iwona1970@gazeta.pl, 15 lat temu
Silnik 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW 2006-2017 - Oceń swoje auto
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Niesamowity w terenie. W sytuacjach bez wyjścia on doskonale sobie radzi z dołkami, górkami, śniegiem czy błotem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : filtr cząsteczek paliwa
Układ hamulcowy : toczone tarcze po 30tys
Przeniesienie napędu : niezbyt płynna zmiana biegów w automacie, czuć szarpnięcia
4,0
Całokształt
1.Komfort jazdy jest przeciętny, jest za mało szeroko w kokpicie i dosyć głośny. Poprzednio miałam starego Ml-a i zdecydowanie więcej miejsca. Można było tak zwanego \"łokcia\" położyć obok szyby, a przy szybkości 170 km cisza w aucie, a masa podobna 2,2 t. + 4 koła. 2.Z tylu brakuje schowków w drzwiach i dzieciaki nie mają gdzie pochować swoich rzeczy. Schowki w siedzeniach nie nadają się, bo się odkształcają. 3. Czuć jak zmieniają się biegi /automat/. Czasami nawet to są szarpnięcia. W ML-u nie było takiego zjawiska. 4. Dodatkowy rząd siedzeń to porażka. Mogliby zrobić patent 2 siedzeń niezależnych. Tylko małe! dzieci się tam mieszczą. W Toyocie o tym pomyśleli, a bagażniki mają bardzo podobne. 5. Wsiadanie na tylną kanapę jest utrudnione przez olbrzymie nadkole. 6. Maska silnika jest nie na amortyzatorach, tak jak w Land Cruiser i innych. 7. Nieczytelne wykresy komputera pokładowego. Spalanie, wysokościomierz i inne. 8. Słaby system nawigacji poza miastem. 9. Bardzo wysokie spalanie. Mnie powiedziano, że około 10-11 w mieście, a pali 14-18. Ale to nie SUV z drugiej strony. OGÓLNIE: Pajero to nie jest tanie auto, a mają sporo niedoróbek, bardziej wizualnych niż mechanicznych. W terenie lub trudnych warunkach jest niesamowity. Przeniesienie napędu jest powalające.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogliby zmienić w kokpicie klapki od zapalniczki i schowka. Trochę trącą myszką w stosunku do całości.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trochę mnie zdziwiło,że po 30 tys poszły tarcze i nie można było ich wymienić tylko trzeba toczyć. Oczywiście na gwarancji, więc płacić nie trzeba, ale dyskomfort jest. Kiedyś w scenicu miałam tak samo/po 20tys/ i renault wymieniło tarcze bez problemu.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
73,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d