Przeniesienie napędu
: Niesamowity w terenie. W sytuacjach bez wyjścia on doskonale sobie radzi z dołkami, górkami, śniegiem czy błotem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: filtr cząsteczek paliwa
Układ hamulcowy
: toczone tarcze po 30tys
Przeniesienie napędu
: niezbyt płynna zmiana biegów w automacie, czuć szarpnięcia
4,0
Całokształt
1.Komfort jazdy jest przeciętny, jest za mało szeroko w kokpicie i dosyć głośny. Poprzednio miałam starego Ml-a i zdecydowanie więcej miejsca. Można było tak zwanego \"łokcia\" położyć obok szyby, a przy szybkości 170 km cisza w aucie, a masa podobna 2,2 t. + 4 koła.
2.Z tylu brakuje schowków w drzwiach i dzieciaki nie mają gdzie pochować swoich rzeczy. Schowki w siedzeniach nie nadają się, bo się odkształcają.
3. Czuć jak zmieniają się biegi /automat/. Czasami nawet to są szarpnięcia. W ML-u nie było takiego zjawiska.
4. Dodatkowy rząd siedzeń to porażka. Mogliby zrobić patent 2 siedzeń niezależnych. Tylko małe! dzieci się tam mieszczą. W Toyocie o tym pomyśleli, a bagażniki mają bardzo podobne.
5. Wsiadanie na tylną kanapę jest utrudnione przez olbrzymie nadkole.
6. Maska silnika jest nie na amortyzatorach, tak jak w Land Cruiser i innych.
7. Nieczytelne wykresy komputera pokładowego. Spalanie, wysokościomierz i inne.
8. Słaby system nawigacji poza miastem.
9. Bardzo wysokie spalanie. Mnie powiedziano, że około 10-11 w mieście, a pali 14-18. Ale to nie SUV z drugiej strony.
OGÓLNIE: Pajero to nie jest tanie auto, a mają sporo niedoróbek, bardziej wizualnych niż mechanicznych. W terenie lub trudnych warunkach jest niesamowity. Przeniesienie napędu jest powalające.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogliby zmienić w kokpicie klapki od zapalniczki i schowka. Trochę trącą myszką w stosunku do całości.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trochę mnie zdziwiło,że po 30 tys poszły tarcze i nie można było ich wymienić tylko trzeba toczyć. Oczywiście na gwarancji, więc płacić nie trzeba, ale dyskomfort jest. Kiedyś w scenicu miałam tak samo/po 20tys/ i renault wymieniło tarcze bez problemu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW
[l/100km]