Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero IV SUV 5d

Jacek, 16 lat temu
Silnik 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 68 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW 2006-2017 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Świetny system audio Rockforda.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : problem z tym czujnikie filtra cząstek stałych
4,0
Całokształt
To auto trzeba lubić,jest ono kierowane do specyficznej kategorii ludzi,którzy chwaląc jego zalety,zapomną o kilku jego ewentualnych wadach. Na pewno jeśli ktoś chce mieć coś "poważniejszego" niż zwykły duży SUV to mogę polecić,bo wprawdzie nie jest to już 100% terenówka ale wciąz potrafi dużo,dużo więcej niż cała masa touregów i ml-ów.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik nie jest ani oszczędny,ani mocny(ewentualnie można w aso zrobić chiptuning ,to zawsze jekies 30KM ale koszt to 2.5 tys zł) Niby wiadomo że to nie ma być sportowiec ale czasem w trasie przy wyprzedzaniu mocy brakuje.Poza tym bardzo głośny.
3,0
Skrzynia biegów
Mam 4-stopniowy automat,do charakterystyki silnika raczej pasuje. Należy też pochwalić system przeniesienia napędu Super Select-przydaje się.
4,0
Układ jezdny
Świetny na nasze dziurawe drogi,najlepszy kompromis między zdolnościami terenowymi a jazdą po asfalcie. Na zakrętach oczywiście trzeba zwolnić bo buja ale to przecież 2,5 tonowa terenówka.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzimy wysoko,więc widzimy wszystko.Wąskie słupki przednie.Moje Pajero ma kamerę cofania(polecam) więc widoczność do tyłu też idealna.
4,0
Ergonomia
Wszystkie guziki na swoim miejscu,ewentualnie włączniki przeciwmgielnych za nisko i czasem włączam niechcący kolanem. System multimedialny też prościutki w obsłudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo w porządku.Każdy rząd siedzeń ma swoje nadmuch.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo wygodnie,z tyłu też dużo miejsca ale przeszkadza trochę za krótkie siedzisko kanapy,trzeci rząd to rozkładana ławeczka,która jest chyba tylko dla dzieci.
1,0
Wyciszenie
Jest niestety głośno.Diesel pracuje jak traktor. Może właśnie dlatego tak łatwo dodają do wyposażenia świetny system audio Rockforda?
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety auto raczej dużo pali,konkurencyjne auta jak np. Mercedes GL z silnikiem 320 cdi jest dynamiczniejszy i znacznie oszczędniejszy. Myślę że to wina już nieco przestarzałej konstrukcji tego silnika.
4,0
Stosunek jakość/cena
Czy 215 tys za terenówkę z pełnym wyposażeniem i dieslem to dużo? Zależy, u konkurecji było raczej drożej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parę razy włączyła się kontrolka filtra cząstek stałych,raczej bez powodu co potem powodowało przełączanie sie na tryb awaryjny,po zmianie oprogramowania w ASO jest ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nie zdarzyło się nic co spowodowałoby unieruchomienie auta.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 Di-DC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
73,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d