Szukaj

Oceny Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW 2006-2017

Podsumowanie 33 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW 2006-2017 - Oceń swoje auto
3,91
średnia ocena z 33 ocen
8% gorzej od średniej w segmencie
74%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW 2006-2017

4,6
~Don Padre
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Dla przyszlych wlascicieli - bezpiecznie, wygodnie - moglo by być ciszej - o sportowej jezdzie nie mysl - to nie auto do scigania - ale jest mocne i twale. trzeba pamietac zeby po 140tys napiać łańcuszek rozrządu (bo moze przytrafic sie niemila niespodzianka i rozrzad do wymiany - luzują się napinacze - koszt napięcia łańcuszka okolo 1600pln a naprawa po zerwaniu to 6-7tys pln - tak przytrafilo sie znajomemu nie przypilnowal i przy 180tys.km...
4,0
~misiubisiu
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Auto dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą. Pajero jest to dobre i niezawodne auto, jednak nie oczekujmy, żeby się prowadził jak sportowe auto i przy masie ponad 2,2 tony będzie palił 7 litrów. Ja spalaniem jestem pozytywnie zaskoczony średnio pali mi ok. 10 l, wiec tyle co moje poprzednie pajero II 2,5 diesel, przestrzeni wewnątrz jest dosyć, a przeniesienie napędu jest rzeczywiście niesamowite, jedyne co mnie trochę denerwuje to nienajlepsze...
3,0
~RAndy
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Kuriozum to nawigacja za którą się płaci, a której faktycznie nie ma. Mapa ok dla \"starej Europy\", ale w Polsce kompletnie nie do użycia...Mamy rok 2012. Za wyjątkiem Mitsubishi (które tez sprzedaje w Polsce coraz więcej aut), każda inna marka sprzedaje nawigację na Polskę, którą można używać, a nie szmelc jak w BMW 10-15 lat temu i w Mitsubishi Pajero dziś!!! DRAMAT, PORAŻKA I KPINA !!! Serwis autoryzowany w Katowicach bardzo drogi i...
3,5
~iwona1970@gazeta.pl
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
1.Komfort jazdy jest przeciętny, jest za mało szeroko w kokpicie i dosyć głośny. Poprzednio miałam starego Ml-a i zdecydowanie więcej miejsca. Można było tak zwanego \"łokcia\" położyć obok szyby, a przy szybkości 170 km cisza w aucie, a masa podobna 2,2 t. + 4 koła. 2.Z tylu brakuje schowków w drzwiach i dzieciaki nie mają gdzie pochować swoich rzeczy. Schowki w siedzeniach nie nadają się, bo się odkształcają. 3. Czuć jak zmieniają się...
4,8
~Alvert
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Ja nie wiem, co wy wyprawiacie na drodze i jak serwisujecie swoje pajero, ale ja moim jadę 700km na 50l diesla. Ponadto nie hamuję co 200m, tylko noga z gazu i płynna jazda! Auto mam od 12 lat i super! Przeglądy i coroczna kontrola techniczna w Holandii (APK).
4,1
~Kuczek
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Samochód bardzo wygodny, przestronny, natomiast jeżeli ktoś planuje użytkować go w 7 osób to stanowczo odradzam ostatni rząd jest bardzo nie wygodny i miejsca praktycznie brak, spalanie bardzo przyzwoite na trasie udało mi się nawet zejść do 8,5L. Jest to samochód wielozadaniowy wygodny w trasie, dzielny w terenie i rewelacyjny do zadań specjalnych w gospodarstwie, przy ciąganiu łódek, ciężkich przyczep.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
73,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Smw
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Użytkowany głównie jako auto wyprawowe, wakacyjne, rodzinne. Jak każdy ma swoje lepsze i słabsze strony. Mocny i trwały ale głośny silnik, najlepszy na świecie napęd pozwala.na.jazde po wszystkim.i przez wszystko. Piekielnie wygodny i super widoczność
3,9
~Krzysztof
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Auto wymagające dbania i kilku udoskonaleń (chip tuning, konsewacja podwozia, bierzące wymiany filtrów i olejów), a bedzie służyć długo i bez problemów. Jedno z ostatnich, które można nazwać męskim. Świetny na drodze (w granicach dozwolonych prędkości w Polsce) i poza nią. Chip za 2tyś zł i na światłach jesteś na równi z większością osobówek. Idealny do podróży (tych dalekich i bliższych). Bulwarówka i terenówka w jednym. Gdyby jeszcze tylko...
3,7
~Krzysztof
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Auto wymagające dbania i kilku udoskonaleń (chip tuning, konsewacja podwozia, bierzące wymiany filtrów i olejów), a bedzie służyć długo i bez problemów. Jedno z ostatnich, które można nazwać męskim. Świetny na drodze (w granicach dozwolonych prędkości w Polsce) i poza nią. Chip za 2tyś zł i na światłach jesteś na równi z większością osobówek. Idealny do podróży (tych dalekich i bliższych). Bulwarówka i terenówka w jednym. Gdyby jeszcze tylko...
1,9
~Tomek
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
jak dla mnie masarka.. wczęśniej jeździłem wieloma samochodami w tym range roverem 3.6 (2008).. Pajero diesel to połączenie ursusa c330 z golem 2 generacji i audi 1.9tdi nie polecam .. klekot.. gówniane hamulce,jedynie karoseria ok reszta szrot
Mitsubishi Pajero IV SUV 5d