Karoseria
: Auto nie tuzinkowe jakich mamy pełno na naszych drogach, mimo ,że dużo droższych. Jadziesz wysoko i dostojnie , na wet wyżej niż w landku
4,0
Całokształt
zbyt mała liczba przejechanych kilometrów by ferować wyroki i opinie na temat auta
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik zaryczy tylko przy rozruchu, po rozgrzaniu jest cichy i pracuje jedwabiście. Bardzo elastyczny na każdym biegu , asolutnie nie brak mu wigoru, nawet w teranie . Niestety jeszcze nie testowałem auta w trudnym terenie.
4,0
Skrzynia biegów
Automat jest nieco ospały , ale prawdopodobnie wynika to ze stylu jazdy, w moim przypadku delikatnie i oszczędnie. Dla miłośników sportowego zacięcia proponuję przełączyć multitronic -+ pobawić się trochę tzw manualem,by nie wyjść całkowicie z prawy
4,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny, umięjetnie dobrane wspomaganie do tego pojazdu. Niestety zawieszenie raczej twarde czuć wszelkie poprzeczne nierównośći. Może wynikać to z tego, że kierowca siedzi bardzo wysoko. Na nierównościach czuć niemal każdy kamień, za to na trasie poezja.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność z racji barzo wysokiego usytułowania pozycji kierowcy niemal wzorowa do przodu i na boki, gorzej do tyłu, ale są czujnki więc po kilku próbach łatwo się nauczyć cofania.
5,0
Ergonomia
Na pierwszy rzut autu nie powala wyglądem wnętrza kokpitu. Jednak gdy się do niego wejdzie i pojedzie kilka razy będzie można zrozumieć intencje twórców kokpitu. Deska jest po prostu piękna bez zbędnego przesytu zwłaszcza ta w beżach. Wszystko co potrzebne na temat kieruku jazdy,temperaturyna zewnątrz, ciśniena hPa, wysokości, chwilowego spalania jak i tego jakiej stacji słuchasz masz na jednym czytelnym wyswietlaczu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja sprawuje się niemal bez zarzutu , powietrze w upale wychładza się bardzo szybko dzięki \"niezliczonej\" liczbie kanałów wentylacyjnych w suficie, w drzwiach jak i podłodze. Małym problemem może stać się parowanie szyb tylnych gdy zimą do pojazdu wejdzie więcej osób. Wtedy przełącz na nadmuch REAR i po chwili problem znika. Musiałem do tego dojść
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To potężny samochód i tak na prawdę ma mnóstwo miejsca w pierwszym jak i drugim rzędzie siedzeń.
Trzeci rząd to powiedzmy sobie bardziej atrapa, ale jeżeli ktoś ma dzieci do 10 roku - dla nich to wielka frajda usiąść gdzieś daleko od gderających rodziców. Bagażnik ogromny a po złożeniu drugiego rzędy to już ciężarówka zdolna przewieżć 700 kg ładunku
4,0
Wyciszenie
Jazda do 120 km /h wydaje się być najbardziej uzasadniona. To nie jest limuzyna, więc szum oporu powietrza przy szybkiej jeżdzie wzmaga się i jest to odczuwalne przy długiej jeżdzie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nad ekonomiką fachowcy chyba nie myśleli bo i pojazd który mam pochodzi z emiratów arabskich.
Nie przeszkadza mi to jednak jeżdzić w miarę ekonomicznie . Spalanie latem miałem 12,2 teraz zimą 12,8 oczywiście w cyklu mieszanym do 120 km /hNorma spalin euro IV nie wymuszała jeszcze na producencie ostrego reżimu emisji spalin
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam zdania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mam zdania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 MIVEC 250KM 184kW
[l/100km]