Ogólnie jest to doskonały samochód, który nie ma poza drogim i rzadko spotykanym serwisem jakich kolwiek problemów
Wrażenia
5,0
Silnik
Diesel 3.2 doskonale pasuje do tego samochodu a zużywa zaledwie 11l na 100KM a ma 3 rżdowe ogrzewanie fotlei, klimę dla każdego rzędu i inne bajery
5,0
Skrzynia biegów
Mam automatycznią skrzynię i wiem że ona w Pajero bardzo dobrze działa bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
Komfortowy a jednoczesnie czuć drogę tempmat doskonale pomaga w samochodzie i w prowadzeniu go.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko dobrze i dużo widać przez przednią szybę.
5,0
Ergonomia
Kokpit i deska rozdzielcza bardzo dobrze zaprojektowana bardziej ergonomicznie niż np. w Tico ojca ale już niestety mnie niż w Hondzie Civic dziadka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze mocno się nagrzewa i podgrzewanie foteli niestety Pajero ciepłe powietrze zaczyna puszczać po ok. 20 min i to nie jest jego wada po prostu ,,Pajero tak ma´´
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Moim Pajero może swobodnie jechać 7 ludzi i nikomu nie będzie ani ciasno ani niewygodnie wszyscy będą zadowoleni
4,0
Wyciszenie
Tu jest niestety minus. Pajero ma bardzo głośny silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest drogie w zakupie i utrzymaniu ale zużycie paliwa na poziomie 13 l na miasto jest w miarę do zaakcepotwania a tym bardziej 8 l poza miastem
5,0
Stosunek jakość/cena
100 tys. zł za auto to duzo zwłaszcza gdy w momencie zakupu ma na liczniku 100 tys z kawałkiem ale wydaje mi się, że ten zakup to była bardzo dobra inwestycja i Pajero pojeździ jeszcze kilka ładnych lat bez jakich kolwiek problemów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z autem nie ma problemów podczas jazdy poza jednym, że szyberdach się sam zamyka gdy się cofa do tyłu ale to nie jest jakiś istotny problem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory nie miałem z moim Pajero powaznych awarii
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW
[l/100km]