Trzeba na nie patrzeć przez pryzmat terenówki i auta dużego. Największe zaskoczenie to to iz siedzi się bardoz wysoko. Samochód jest dość toporny ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Po 290 tyś km auto jest sztywne. Nie było jezdżone w terenie. Samochód wygodny na trasy, jednak nie jest ekonomiczny;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Brak awarii, Spalanie akceptowalne na baku da sie przejechać 600 km w trasie. Niestety w aucie trzeba wymienić bak n aplastikowy gdyż oryginalny koroduje i zanieczyszcza układ paliwowy.
4,0
Skrzynia biegów
Mam automat. Jest to stara generacja, trzeba sie do tego przyzwyczaić. Jak na razie bez awarii
3,0
Układ jezdny
Topornie. W terenie ok, ale słaby kąt zejścia. Na trasie jest ok.
2,0
Karoseria
Niestety rdza się pojawia.
Komfort
3,0
Widoczność
Wszędzie ok. Jednak do tyłu słabo widac przy manewrowaniu.
3,0
Ergonomia
Siedzi się bardzo wysoko. Przyciski troche w głupich miejscach i mało widoczne z miejsca kierowcy np. ogrzewanie szyby.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duża buda powoduje iż schładzanie i grzanie trwa chwilę. Sprawę grzania ratują elektryczne fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto duże. Jednak z uwagi na konstrukcje ramową nie jest aż tak wielkie jak mogłoby się wydawać.
2,0
Wyciszenie
Na trasie jest głośno. Jednak nie tragicznie. Przy niskich prędkościach słychać silnik więc też jest głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części na akcetowalnym poziomie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Przeciętnie. NIestety cieżko znaleźć takie auto w sensownym stanie na rynku wtórnym.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Troche pierdół się zdarzyło głównie związanych z elektryką.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIestety układ paliwowy wymaga specjalnej obsługi. Sporo osób zaleca po zakupie wymianę baku i płukani eukładu paliwowego. Koszt pierwszego serwisu z tym związanego w ASO to ok 5 tys zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW
[l/100km]