Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

Kazik, 9 lat temu
Silnik 3.2 DI-D 165KM 121kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 248 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Duzy, pojemny, ekonomiczny w swojej klasie, wygodny na dluga jazde, zrywny i bezpieczny.
Wrażenia
4,0
Silnik
uwaga na paski, zerwanie paska klinowego i pończocha nie poradzi.
5,0
Skrzynia biegów
Nalezy pamietac o wymianie oleju i śmiga bez problemu
4,0
Układ jezdny
Jest masa wiec jest czym hamowac. Przy automacie zatrzymac taka mase. Trzeba miec zawsze sprawne hamulce, nie ma mowy hamowania silnikiem.
Komfort
5,0
Widoczność
W pierwszej chwili szok jak mozna jezdzic czyms tak duzym, przesiadaja sie z polowy mniejszej terenówki ale kilka tygodni i zmiescisz sie w to samo miejsce parkingowe jak poprzednim autem.
4,0
Ergonomia
Prośba ! jesli ktoś uważa widzac pajero ze zdązy wlaczyc sie do ruchu przed nim bo duzy i ciezki to niech sie nie rozczaruje kiedy go misiek z drogi zepchnie bo przy swojej masie potrafi przyspieszyc jak lekka osobowka !
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzanie foteli szalu nie robi bo nie podgrzewa plecow "nerek" a chlodzenie moment wprawia cie w luksus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tylu siedzi sie wyzej przez co odbior jazdy jest inny niz z przodu.
4,0
Wyciszenie
jest ok, zwykle opony szosowe bez udziwnien terenowych. za to antena i lusterka sa glosniejsze od opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny normalne, duzo czesci zamiennych chociaz warto inwestowac w czesci wzmocnione nawet w te ofroad jak polibusze czy sprezyny +200kg bo po prostu standardowe zamienniki wysiadaja szybciej.
4,0
Stosunek jakość/cena
obecnie ciezko na rynku dostac pajero w dobrym stanie do ceny. Warto poszukac za granica.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiek robi swoje i plastiki, zaczepy, klamki, sprezyni i inne ****rele sie wylamuja, wykrzywiaja i rdzewieja chodz tego nie widac dopiero po rozkreceniu, ale dostep jest prosty.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprocz wadliwego baku paliwa, bo nie jest to wina pompy paliwa ze dostaje sie syf i ja uszkadza to usterki w zawieszeniu - stad warto wymieniac na wzmocnione elementy. Alternator odmowil posluszenstwa po 220tys a nie oryginalne gumy na wahaczach po roku - wymienilem na czerwone i spokój :)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero III