Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

Cyklop, 12 lat temu
Silnik 3.2 DI-D 165KM 121kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 317 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Lepsze niż w Land Cruiserze...
4,0
Całokształt
Dobry czołg - mocny, niezawodny i bezpieczny zarówno z wyglądu, jak i w środku. A co do środka. Japończycy montują generalnie dziwne plastiki, piszę \"dziwne\", bo pierwsze wrażenie po ich dotknięciu jest kiepskie - taniość, sztywność, twardość. Ale proszę Państwa, przy rozbiórce wnętrza jeszcze nigdy żaden plastik w Pajero mi nie pękł, oczka, zaczepy i bolce są trwałe. Zatem do \"dziwnego\" wyglądu plastików w Pajero proszę się przyzwyczaić. Co do komentarzy niektórych o dużym spalaniu tego auta - to jest z całym szacunkiem nie na miejscu - w tego typu samochodzie, wszystko co jest poniżej 15 litrów/100 jest \"mało\". Kiedy kupujesz motor, np. Hondę CBR 1000 i zaczniesz dopytywać się o spalanie i jeszcze to komentować, sprzedający popatrzy się na Ciebie jak na idiotę. Tutaj jest podobnie. A tak przy okazji, Miećka Pajero pali 9,5 - 11,7 litrów przy normalnej, ale wcale nie krowięcej jeździe. I to jest wg mnie mało. Samochód generalnie jest dobry, to taki wół roboczy, nie znajdziesz lepszego, do dźwięku silnika można się przyzwyczaić, to skrzyżowanie Ursusa C360 z wolnossącym Golfem 1,9 D z lat dziewięćdziesiątych. Silnik jest wg mnie bardzo elastyczny, a dzięki pojemności 3,2 rozpisanej tylko na 4 cylindry, gdzie każdy tłok pokonuje dłuższą drogę niż np. w trzylitrówce z sześcioma cylindrami, skutkuje to konkretnym momentem obrotowym. Kiedy startuję, albo przyśpieszam, ryk silnika jest na tyle konkretny, że babcie na przejściach dla pieszych mdleją, ale dziewczęta oraz młode kobiety rzucają mi kwiaty i zalotne spojrzenia, nikt nie wymiotuje..., he he.
Wrażenia
4,0
Silnik
Takie 4,5 gwiazdki, a może nawet 4,6 gwiazdki za kulturę pracy tej czwórki...
5,0
Skrzynia biegów
Ten automat powinien być w każdym niezawodowym terenowcu.
5,0
Układ jezdny
W miarę precyzyjny - w miarę jak na czołg. Lepiej niż w Land Cruiserze...
Komfort
5,0
Widoczność
.. jedynie TIRy trochę zasłaniają, hi hi hi. Wysoko zawieszona szklarnia, gdzie widzisz ponad dachami osobówek, mająca lusterka boczne wielkości telewizora 32 calowego...
4,0
Ergonomia
To Japończyk, jest bardzo dobrze, niczego nie musisz szukać, wszystko intuicyjne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie można się przyczepić. Duży silnik nawet nie czuje klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca super, z tyłu trochę płasko, ale generalnie OK.
4,0
Wyciszenie
Pamiętajcie, że to skrzyżowanie traktora i diesla na pompo-wtryskiwaczach od Volkswagena (tak naprawdę ma pompę rotacyjną), zupełnie cicho nigdy nie będzie, ale jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali, 9,5-11,7 litrów/100 km, mało, to naprawdę mało jak na ten samochód...
4,0
Stosunek jakość/cena
Teraz (2012), dla Pajero z mojego rocznika (2004) cena już normalna, wcześniej to koszmar. Części nie są tanie, ale na szczęście samochód nie psuje się. Koniecznie należy regularnie serwisować!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Duperele, nie warto pisać...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak, reszta to duperele zdarzające się w każdym inny aucie..

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero III