Auto terenowe za rozsądne pieniądze, nowoczesne z maksymalnym wyposażeniem, samochód legenda. Moja rodzina zachwycona, chyba następne auto też pajero.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżdżąc normalnie do 3 tyś nie zauważyłem jakiejś bardzo głośnej pracy normalna ( niech ktoś pojeździ vw na pompowtryskach)Po przekroczeniu 3,5 tyś słychać silnik wyraźnie, ale po co go tak męczyć !!!!
5,0
Skrzynia biegów
Automat adaptacyjny w pajero to rewelacja. To mój pierwszy automat( nie chcę już manuala żadnego !!!)Każdy kto pojeździ pojarką z automatem wie o czym piszę.
5,0
Układ jezdny
Nie ma co się rozpisywać SUPER SELECT to superrozwiązanie!!!! wyjedziesz z każdej opresji chyba,że utoniesz.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dobra, do tyłu wymaga przyzwyczajenia i wyczucia gabarytów auta.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, umieszczone intuicyjnie, nie trzeba szukać w instrukcji.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Klimatyzacja jak w lodówce, temp. minimalna 15 stopni sama mówi za siebie ( nie widziałem auta z takim schładzaniem )Ogrzewanie także bardzo wydajne, można zimą śmigać na krótki rękaw. Wielki atut to dodatkowa nagrzewnica tylna.
4,0
Wyciszenie
Nie narzekam na jakąś wielką hałaśliwość wiatru nawet przy szybkościach rzędu 150 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę masę auta i skrzynię automatyczną i moc to rewelacja. Autem wyprzedza się sprawnie bez opieszałości.
5,0
Stosunek jakość/cena
jak wyżej, produkcja w japonii i myśl techniczna robi swoje. W końcu pajero wygrało 12 razy rajd paryż dakar, chyba o czymś to świadczy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW
[l/100km]