Przeniesienie napędu
: NAPĘD REWELACYJNIE SPISUJE SIĘ W WARUNKACH ZIMOWYCH,30-40CM ŚNIEGU TO NIE PROBLEM DLA PAJERO,CZASAMI WYSTARCZY SAM NAPĘD NA TYŁ ABY WYJECHAC Z ZASPY
5,0
Całokształt
CAŁOKSZTAŁT NA 6!!!
PIĘKNA SYLWETKA
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK GDY JEST ZIMNY PRACUJE DOŚC GŁOŚNO,PÓZNIEJ JEST JUZ DUŻO LEPIEJ,160KM WYSTARCZA W TEREN I ŻWAWEGO PORUSZANIA SIE W WARUNKACH MIEJSKICH.
5,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA BIEGÓW BEZ ZARZUTÓW,BARDZO PŁYNNIE ZMIENIA BIEGI,MOŻLIWOŚC RĘCZNEJ ZMIANY BIEGÓW(TIPTRONIC) JEST ŚWIETNYM ROZWIĄZANIEM NA TRASY
A PO ZA TYM AUTOMAT+MIASTO=WYGODA!!!
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOŚC BARDZO DOBRA,WZYSTKO WIDAC Z GÓRY,CZASAMI PROBLEM JEST Z COFANIEM(SŁABĄ WIDOCZNOŚC OGRANICZA ZAMONTOWANE KOŁO ZAPASOWE NA KLAPIE)
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE NA 5-
KLIMATYZACJA TO ZAMRAŻALNIK DZIAŁA EKSPRESOWO
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA JEST POD DOSTATKIEM,NA DODATKOWY PLUS ZASŁUGUJE CHOWANY OSTATNI RZĄD SIEDZEŃ W PODŁOGE PRZEZ CO BAGAŻNIK JEST SPORYCH GABARYTÓW
4,0
Wyciszenie
WYCISZENIE NA 4
(PRZY AUTOSTRADOWYCH PRĘDKOŚCIACH JEST DOŚC GŁOŚNO)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE MIASTO(LATO) 13L
SPALANIE TRASA(LATO)11L
SPALANIE MIASTO(ZIMA) 14-15L
SPALANIE TRASA(ZIMA) 13L
W WARUNKACH SYBERYJSKICH AUTO MOŻE NAWET SPALIC 16-17L NA KRÓTKICH ODCINKACH I DOŚC CZĘSTYM GRZANIU SILNIKA I DO TEGO Z JADZĄ 4X4
4,0
Stosunek jakość/cena
AUTO 5-6 LETNIE MOŻNA
NABYC ZA CAŁKIEM ROZSĄDNĄ CENE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JAK DOTĄD ŻADNYCH POWAŻNYCH USTEREK,TO CO W KAŻDYM AUCIE CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW
[l/100km]