Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

Safio, 15 lat temu
Silnik 3.2 DI-D 165KM 121kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 178 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Przeniesienie napędu,i możliwości trakcyjne tego auta, to zabawa na całego !!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : to co napisałem,podświetlenie i żarówki.
4,0
Całokształt
Nie ma auta idealnego,na dzisiaj Pajero spełnia moje oczekiwania,może kiedyś kupię sobie coś innego(niekoniecznie lepszego).Cieszę się z tego co mam,szczerze polecam to auto wszystkim tym którzy mogą wydać trochę więcej pieniędzy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik tylko niecałe 170 koników, z dużym momentem obrotowym,to rekompensuje wszystko.Dość głośny,ale mile buczy i rwie do przodu.Bardzo elastyczny,i dobrze kręci od samego dołu.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów ...MISTRZOSTWO ŚWIATA !!! Jeździłem wieloma automatami,uwierzcie mi,ta skrzynia to majstersztyk,uczy się nawyków kierowcy,a nie odwrotnie.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny to połączenie suwa,osobówki i auta terenowego w jednym,z akcentem na trochę twardsze zawieszenie.Układ kierowniczy,precyzyjny,bez wyczuwalnych luzów i drgań.Auto prowadzi się pewnie,chociaż na koleinach grube \"kapcie\"wybierając wgłębienia,powodują lekkie bujanie auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu bardzo dobrze,tył,kamerka cofania ... koniecznie.Bardzo duże lusterka boczne,z możliwością regulacji jak u ...Słonia afrykańskiego.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,wajcha od ręcznego po zaciągnięciu za wysoko idzie do góry ... reszta okey.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylować można jak się chce i ile się chce ...można też zrobić dla swoich potrzeb,albo lodówkę,albo saunę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu okey,natomiast z tyłu siedzisko jest z krótkie i za nisko osadzone.Ale za to można składać tylne siedzenia w różnych konfiguracjach.
4,0
Wyciszenie
Tu się Japońce nie popisali,mogli by lepiej wyciszyć to auto w środku.Ja rozumiem że duży silnik,itp,ale konkurencja robi to lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Będę obiektywny,ten czołg lubi pociągnąć z baku,przyznam, że liczyłem się z większymi kosztami na zużycie paliwa. Przy takiej pojemności silnika i tak jest w granicach rozsądku.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo że większość kupuje auta używane,i ja też tak zrobiłem.Wtedy stosunek/jakość/cena będzie jak najbardziej korzystna dla kupującego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często przepalające się żarówki: podświetlenie kokpitu,oświetlenie auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic mi się nie przytrafiło ...i oby tak dalej.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero III