Do tej pory byłem zadowolonym użytkownikiem - 4 lata sielanki. Teraz od razu tylny most. W aucie niepracującym w terenie, które nigdy niczego nie ciągnęło i niczego ciężkiego nie woziło, a kierowca omija nawet drobne dziury w asfalcie - to szok. Moja wcześniejsza ocena musiała ulec radykalnej zmianie. Dodam, że tego samego dnia w 4-letnim Pininie córki zapaliła się kontrolka check engine. Uznałem, że to zastanawiająca koincydencja.
Wrażenia
3,0
Silnik
chodzi jak traktor, ale ma niezłą elastyczność
5,0
Skrzynia biegów
znakomity automat, jedyne rozwiązanie dla tego auta
4,0
Układ jezdny
w momencie zakupu znacznie lepszy niż u LandCruisera
Komfort
5,0
Widoczność
wysoka pozycja kierowcy i wielkie prawie pionowe szyby, super!
4,0
Ergonomia
wszystko popd ręką, irytują tylko słabo widoczne diody wskazuące np. A/C
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonała
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
o obecności zwykłej pompy rotacyjnej nie da się zapomnieć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio niecałe 11l/100km (99% czasu auto wozi kierowcę po asfalcie)
3,0
Stosunek jakość/cena
Tydzień temu dałbym 5!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie wysiadło
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
właśnie uszkodzeniu uległ tylny most - ponad 8 tys. same części!!!