Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

kacper@tx.pl, 17 lat temu
Silnik 3.2 DI-D 165KM 121kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 108 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia biegow +mozliwosci napedu chyba bez konkurencji
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : patrzcie wyzej-rozrzad to powazna wada konstrukcyjna
Przeniesienie napędu : piasty przednie-jeszce nie padly ale u znajowych juz tak-wada konstrukcyjna
Karoseria : korozja w komorze silnika,wlasciwie nie postepuje i nie ma znaczenia
3,0
Całokształt
pisty i rozrzad obnizaja znaczaco ocene.gdyby nie to prawie ideal.trzeba zdawac sobie sprawe z wad i to przyjac albo nie
Wrażenia
4,0
Silnik
mocny,bardzo elastyczny(automat)dosc głosny,ale przy stosunku cena/przebieg/rocznik to mala wada
4,0
Skrzynia biegów
troche ociaga sie ze zmianami w gore,czasmi kick-down redukuje tylko o jeden bieg w dol,ale ogolna ocena bardzo dobra-to chyba jedna z lepszych skrzyn
4,0
Układ jezdny
komfortowo,jedynie na bruku wszystko wibruje:)
Komfort
4,0
Widoczność
do osobowek nie nalezy porownywac.jak na auto terowe dobrze.jezeli nie uzywacie to proponuje zdemontowac srodkowy zaglowek w drugim rzedzie
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu,przydaloby sie jedynie sterowanie radiem z kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
i chlodzi i grzeje swietnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jesli ktos narzeka to nie wiem czy jezdzi-chyba landem 100:)
3,0
Wyciszenie
toyota lepsza,ale w pajero doskwiera to jedynie przy automacie ktory ciagle m"mieli"przy predkosci 110-130 na trasie calkiem znosnie i nie meczy halas za bardzo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak cisniesz powyzej 13 w miescie, na trasie do 130km/h 10,5 100km/h 9,5
3,0
Stosunek jakość/cena
za ta kase,ten rocznik i przebie 65tys pln to dobrze.toyota z takimi parametrami to okolo 15 tys wiecej(ale moze jednak warto sie zastanowic poniewaz jak dolozymy piasty i rozrzad to roznica finansowa topnieje:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakies tam zarowki kokpitu i wyswietlacz centralny
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
fr Niestety należy UWAZAC na odgłosy dochodzące z rozrzadu. Hałas swiadczy o zuzytym napinaczu lancucha i uszkodzonych slizgach NIE ZWLEKAC Z WYMIANA BO LANCUCH MOZE SPASC I REMONT SILNIKA ZAPEWNiONY!!!po 2 tys.km od kupna musialem zrobic rozrzad z tego powodu przy przebiegu 108 tys.km.niestety to wydatek 4000 pln!!!w/g mechanikow wlasciwie co 100-130 tys trzeba profilaktycznie to zrobic(remont po spadnieciu lancucha to 15-18 tys.pln!!!!!)To duza wada tego auta. Piasty tez podobno leca przy okolo 140-170tys km.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero III