Przeniesienie napędu
: skrzynia biegow +mozliwosci napedu chyba bez konkurencji
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: patrzcie wyzej-rozrzad to powazna wada konstrukcyjna
Przeniesienie napędu
: piasty przednie-jeszce nie padly ale u znajowych juz tak-wada konstrukcyjna
Karoseria
: korozja w komorze silnika,wlasciwie nie postepuje i nie ma znaczenia
3,0
Całokształt
pisty i rozrzad obnizaja znaczaco ocene.gdyby nie to prawie ideal.trzeba zdawac sobie sprawe z wad i to przyjac albo nie
Wrażenia
4,0
Silnik
mocny,bardzo elastyczny(automat)dosc głosny,ale przy stosunku cena/przebieg/rocznik to mala wada
4,0
Skrzynia biegów
troche ociaga sie ze zmianami w gore,czasmi kick-down redukuje tylko o jeden bieg w dol,ale ogolna ocena bardzo dobra-to chyba jedna z lepszych skrzyn
4,0
Układ jezdny
komfortowo,jedynie na bruku wszystko wibruje:)
Komfort
4,0
Widoczność
do osobowek nie nalezy porownywac.jak na auto terowe dobrze.jezeli nie uzywacie to proponuje zdemontowac srodkowy zaglowek w drugim rzedzie
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu,przydaloby sie jedynie sterowanie radiem z kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
i chlodzi i grzeje swietnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jesli ktos narzeka to nie wiem czy jezdzi-chyba landem 100:)
3,0
Wyciszenie
toyota lepsza,ale w pajero doskwiera to jedynie przy automacie ktory ciagle m"mieli"przy predkosci 110-130 na trasie calkiem znosnie i nie meczy halas za bardzo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak cisniesz powyzej 13 w miescie, na trasie do 130km/h 10,5 100km/h 9,5
3,0
Stosunek jakość/cena
za ta kase,ten rocznik i przebie 65tys pln to dobrze.toyota z takimi parametrami to okolo 15 tys wiecej(ale moze jednak warto sie zastanowic poniewaz jak dolozymy piasty i rozrzad to roznica finansowa topnieje:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakies tam zarowki kokpitu i wyswietlacz centralny
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
fr Niestety należy UWAZAC na odgłosy dochodzące z rozrzadu. Hałas swiadczy o zuzytym napinaczu lancucha i uszkodzonych slizgach NIE ZWLEKAC Z WYMIANA BO LANCUCH MOZE SPASC I REMONT SILNIKA ZAPEWNiONY!!!po 2 tys.km od kupna musialem zrobic rozrzad z tego powodu przy przebiegu 108 tys.km.niestety to wydatek 4000 pln!!!w/g mechanikow wlasciwie co 100-130 tys trzeba profilaktycznie to zrobic(remont po spadnieciu lancucha to 15-18 tys.pln!!!!!)To duza wada tego auta. Piasty tez podobno leca przy okolo 140-170tys km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW
[l/100km]