jak to diesel ładnie ciągnie od samego dołu, standard to ruszanie z 2 biegu. Czuć jednak turbodziurę.
5,0
Skrzynia biegów
myślałem, że przeszkadzał będzie mi długi lewarek, ale jest ok. Pracuje precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
super w terenie, na równym również, dobrze się trzyma w koleinach. Jedyne co może denerwować, to krótkie poprzeczne nierówności. Tył jest lekki i na nich skacze.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobrze, także do tyłu (duże lusterka).
5,0
Ergonomia
zaskakująco prosty w obsłudze, nic zbędnego i wszystko pod ręką, na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w moim poprzednim samochodzie, żeby cokolwiek wiało wentylator był na 2-gim stopniu. Tu nie muszę go włączać. Automatyczna klima też się świetnie sprawuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla czterech osób pełen komfort, 5 też może jechać, choć bez szaleństw
5,0
Wyciszenie
silnik mocno daje po uszach przy przyspieszaniu. Podczas jazdy ze stałą prędkością jest jak na diesel ok. Zaskakujący jest za to brak hałasu od kół i wiatru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa w normie dla 2-tonowego samochodu. Ceny przeglądów - niestety duże, od 1000 do 2000 pln (co 15kkm)
4,0
Stosunek jakość/cena
jasne, że mógłby być tańszy. W sumie nie ma nic oczywistego, co popierałoby taką cenę (130K pln). Płaci się za samochód terenowy, niezawodność, komfort. Kwestia wyboru i interpretacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero III 2.5 TD 136KM 100kW 2000-2006