Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

Maciej, 6 lat temu
Silnik 3.8 V6 219KM 161kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Pajero III 3.8 V6 219KM 161kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Montero (USA) z silnikiem 3.8 MIVEC 255KM, jeżdżę już 11 lat i nie potrafię znaleźć powodu żeby wymienić na nowszy. Może tylko że dzieci już duże i nie muszę wozić wózka i wanienki. Auto bezawaryjne, niezwykle komfortowe, niezwykle obszerne, dobre w teren ale bez przesady bo to długa wersja i opony szosowe. Z Pajero jest tak, że trzeba dobrze przemyśleć czego chcemy zmiast potem narzekać że bokser wagi ciężkiej nie jest baletnicą, ale Pajero znakomicie łączy wiele zalet, doskonałe jako wielkie rodzinne kombi, świetne jeśli masz domek w lesie lub górach, super zimą, i po autostradzie pojedzie bez problemu, powiedzmy, bardzo szybko. Dobre na miasto wppbrew pozorom, bo pokona każdy krawężnik, nawet te pómetrowe na Wilczej w Warszawie, a siedzisz wysoko i masz naprawdę super widoczność. Moc i kultura pracy silnika - super. Hamulce - super. Prowadzenie jak na 2 tonową terenówkę zaskakująco dobre.
Wrażenia
5,0
Silnik
3.8 benzyna to najlepszy silnik do tego samachodu. Diesel w pajero klekocze jak traktor, pali 2l mniej od benzyny, za to pompa wtrysku psuje się prawie w każdym dieslu, a jej koszt zniweluje kilkuletnią oszczędność na paliwie.
5,0
Skrzynia biegów
5 biegowy Invecs II, nie mam zastrzeżeń po tylu latach jazdy pracuje jak nowa, inteligentnie redukuje, pracuje miękko, komfortowo, cicho, obala mit że automaty są awaryjne, kosztowne itp.
4,0
Układ jezdny
To suv z terenowym napędem, do zwrotnej jazdy wymaga pewnych umiejętności i wyczucia, ale OK, do opanowania. Nie do wyścigów. Za to wyjątkowy komfort. Skręca sprawnie, bez porównania lepiej niż terenówki na ramie.
Komfort
5,0
Widoczność
Z tej wysokości, ogromne okna, super.
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń, duże schowki, dobra pozycja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bezkonkurencyjna
5,0
Wyciszenie
OK, bardzo dobre, ale nie powyżej 150 kmh
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części minimalnie droższe, ale trwalsze.
5,0
Stosunek jakość/cena
To zależy o której cenie mówimy, nówka czu używany.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pewny, bezawaryjny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 V6 219KM 161kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero III