Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

joebar@poczta.onet.pl, 15 lat temu
Silnik 3.8 V6 219KM 161kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Pajero III 3.8 V6 219KM 161kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
3,62
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Byłem zaskoczony jak taki „klocek” się zbiera.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Pamięć wskaźników
4,0
Całokształt
Ogólnie samochód sprawia bardzo dobre wrażenie. Jest wygodny, szybki, duży. Dobrze sprawuje się na asfaltowych drogach a także poza nimi daje sobie radę. Ciężko jest się do czegoś przyczepić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje cicho, bez żadnych wibracji. Jest elastyczny, jak na swoją masę i „opływowe” kształty przyspiesza całkiem fajnie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje bardzo dobrze. Zmiany biegów są bardzo płynne bez jakichkolwiek szarpnięć, reakcje na energiczne dodanie gazu są natychmiastowe. Jedynie tryb sekwencyjnej zmiany biegów należy traktować, jako „bajer” . Osobiście korzystam z niego bardzo rzadko.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jak na auto 4x4 pracuje poprawnie jest dość komfortowe, choć czasami na dziurach potrafi zatrząść. W zakrętach przechyły nadwozia są dość mocno odczuwalne. Napęd Super Select sprawuje się poprawnie zarówno na ośnieżonej asfaltowej drodze jak i w lekkim terenie.
Komfort
3,0
Widoczność
Dzięki dużym lusterkom widoczność do tyły jest bardzo dobra. Jeżeli ktoś przy parkowaniu zamiast w lusterka woli patrzeć do tyłu przez tylną szybę, będzie miał problem, fabrycznie przyciemnione szyby oraz koło zapasowe na drzwiach, będą przeszkadzać. Do przodu widoczność jest bardzo dobra, siedzi się wysoko, łatwo wyczuć skrajne punkty. Jedyną wadą są szerokie przednie słupki, czasami potrafią zasłonić człowieka przechodzącego na przejściu. Trzeba na to uważać.
4,0
Ergonomia
Ergonomia jest w porządku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja oraz ogrzewanie sprawują się dobrze. W zimie auto dość szybko zaczyna grzać. Klimatyzacja również daje sobie radę z chłodzeniem wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno z przodu jak i z tyłu nikt nie powinien narzekać na brak miejsca zarówno dla nóg jak i nad głową. Trzeci rząd siedzeń należy traktować awaryjnie.
4,0
Wyciszenie
Do prędkości 110 km/h panuje cisza i spokój. Powyżej tej prędkości wiatr zaczyna hałasować. Nie jest to uciążliwe ale nie jest już tak cicho.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest dość wysokie zarówno w mieście jak i poza miastem. Jednak, jeżeli spojrzymy na wymiary samochodu oraz osiągi, jakie zapewnia dojdziemy do wniosku, że nie jest tak źle. Ceny przeglądów i części są na średnim poziomie
4,0
Stosunek jakość/cena
Krótko. Samochód jest wart pieniędzy, które trzeba za niego zapłacić.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu dwóch lat zdarzyły się dwie usterki pierwsza: uszkodzenie pamięci wskaźników (prędkościomierz oraz wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej) oraz uszkodzony czujnik załączenia przedniego napędu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek nie było. Oby tak dalej!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 V6 219KM 161kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero III