Przeniesienie napędu
: SUPER SELECT jest poprostu perfekcyjny. Konkurencja jest daleko w polu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: bardzo podatna na rdzę , w szczególności dach
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Cicha , kulturalna praca jednostki napędowej.
125 KM i prawie 300 NM wystarcza , aby sprawnie poruszać się na asfalcie i w terenie.
Patrol , czy LandCruiser nie są tak elastyczne
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać nic ująć , szybko , precyzyjnie i bez zgrzytów ( manualna )
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki super , do tyłu przeszkadza wielu osobom koło zapasowe , ale takim dużym autem cofa się na lusterka :)
4,0
Ergonomia
Wszystkie włączniki łatwo dostępne i czytelne , wnętrze funkcjonalne . Nie jest to limuzyna , lecz dużo lepiej w porównaniu z innymi terenówkami.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima OK. , ogrzewanie jak na diesla bardzo szybkie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca
4,0
Wyciszenie
Jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami przepalają się żarówki podświetlenia klawiszy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek nie miałem , ale myślę że to zasługa systematycznego serwisowania
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD GLX 125KM 92kW
[l/100km]