Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

devdd, 15 lat temu
Silnik 2.5 TD GL 99KM 73kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW 1991-1999 - Oceń swoje auto
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Traktor ktory wszystko pociagnie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Sprzegielka.
Karoseria : Rdza, rdza i jeszcze raz rdza.
Układ hamulcowy : piszcza klocki z tylu, ale mam to w d...
3,0
Całokształt
Zalezy jak sie trafi, silnik, osprzet, napedy trafily mi sie wzorcowe, ale buda nie... dlatego warto tez na to zwrocic uwage.
Wrażenia
4,0
Silnik
SIlnik konstrukcyjnie to staruszek, ale ma to swoje plusy, prosty chociaz ma Turbo i IC. Milusi klekot, zero problemow z odpalaniem zima/latem. Moc troche mala, cylindrow tez (przy 2.5l powinno byc 6 garow). Ale to chyba najmocniejsza strona pojarki. Elastycznosc taka sobie. Raczej trzeba czesto machac wajcha.
4,0
Skrzynia biegów
Jak w miskach, dobrze, bezproblemowo, bez zgrzytow, ale tak jak mialem w sigmie trojka nie wchodzi juz tak lekko jak pozostale, ale nawet ona nie zgrzyta itp.
4,0
Układ jezdny
Zadzwiajaco dobrze sie prowadzi pomimo wysokiej budy, duzego ciezaru i dosc krotkiego auta (wersja 3D). Twarda zwiecha robi swoje, prowadzi super jak na terenowke, ale niestety na polskich asfaltach czuc dokladnie kazda nierownosc.
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko doskonale widac, w miescie bajka.
3,0
Ergonomia
Prosto i surowo, bo taki mam egz. Nie mam nic z wyposazenie, a to co jest rozmieszczone jest poprawnie i dziala
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala, ale po 15 latach zatarly sie szczotki w wentylatorze kabinowym. Mocno przeszklony, slabo izolowany, wiec zima troche trwa zanim sie nagrzeje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie dla jednych i drugich, choc wsiadanie na tylen siedzenia w wersji 3d troche utrudnione, ale za to miejsca tam dostatek.
2,0
Wyciszenie
Zle, dokladnie slychac jak pracuje buda na ramie, slychac opony, slychac szum powietrza...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Malo kto wierzy, ale w trasie 8,6l (tak do 90km/h), w miescie, pewnie z 12l. W terenie nawet nie liczylem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupilem, zrobilem co trzeba (rozrzad, oleje, hamulce) auto przejechalo 7tys km bezproblemowo. Za to rdza zzera rame, niestety poprzedni wlasciciel dobrze to ukryl, a ja lama lyknalem jak maly pelikan... podloge w bagazniku tez zzarla rdza. Nie bierzcie pajero z austrii :) Drobiazgi? W sumie nic sie nie psuje, bo nie ma sie co zepsuc.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W zasadzie powaznej usterki tez nie bylo, gorzej z mechanikami. Trzeba trafic na takiego, ktory potrafi takie auto naprawic. Mi przy wymianie hamulcow z przodu prawdopodobnie uszkodzil sprzegielka

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD GL 99KM 73kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Standard