Samochód niewątpliwie do tanich nie należy, lecz jest to solidna konstrukcja i chyba warta swojej ceny. Normalnie użytkowany z pewnością będzie wiernie służył i dostarczy wiele frajdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacyjny, kultura pracy i elastyczność wzorowa nie mówiąc o brzmieniu. Czuje się moc pod stopą.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi mogłyby się lżej zmieniać. Czasami haczy.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie raczej twarde. Klasyczna rama robi swoje w mieście za to sprawdza się w terenie. Przy ostrych zakrętach są przechyły. Regulacja twardości amortyzatorów daje niewielkie rezultaty. Wspomaganie b. dobre. Ciężko się prowadzi w koleinach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność znakomita, może z wyjątkiem tej do tyłu. Ale to w końcu nie jest mały samochód. Lusterka jak talerze, widać wszystko.
4,0
Ergonomia
Rozmieszczenie przyrządów w miarę poprawne. Jest kilka przełączników, dla których możnaby znaleźć lepsze miejsce.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo dużego wnętrza nagrzewanie i chłodzenie nie wymaga długiego oczekiwania. Podwójna klimatyzacja robi swoje. Nie pamiętam jak wyglądają zaparowane szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco, ale z zewnątrz wydaje się, że jest go więcej.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie w porządku. Silnik ledwo słyszalny. Jedynie przy dużych prędkościach opony dają się we znaki, co jest chyba normalne w tym segmencie aut.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wizyta pod dystrybutorem nie napawa optymizmem, aczkolwiek samochód jest chyba konkurencyjny w swojej klasie. Miasto ok. 17, trasa 12-14 zależnie od prędkości. Serwis też jest do zniesienia, jeżeli nie jest autoryzowany.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic poza normalną eksploatacją.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd żadnych niespodzianek.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Standard 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW 1996-2000