Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

xwi15, 18 lat temu
Silnik 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 305 tys. km
Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Do terenu super auto a i wyposazenie calkiem calkiem ale do uzytkowania codziennego silnik jest za duzy i bardzo nieekonomiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik byl wielkim atutem tego auta, ten odglos doprowadzal mnie do "orgazmu":). Rozpedzilem to auto do 140km/h ale ze wzgledu na rozwalone zawieszenie i wysokie mandaty w Finlandi zaniechalem dlaszych eksperymentow. Przez trzy miesiace uzytkowania auta nie bylo z silnikiem zadnych problemow(pomijajac fakt,ze oleju bral 1,5 litra na 100km)
4,0
Skrzynia biegów
Automacik spisywal sie super, szczegolnie opcja over drive.
3,0
Układ jezdny
Auto bylo sluzbowe i do pracy w terenie, pokonywalo czasami takie przeszkody,ze az dziw bierze ale okupilo to tym,ze zawieszenie bylo strasznie rozkalibrowane, luzy wszedzie a mimo to przy hamowaniu nie sciagalo :) Zaliczylem nim upadek ze skarpy(byla naprawde wysoka), po tym upadku w kabinie balagan straszny silnik pracuje a ja w strachu, ale dodalem gazu auto ruszylo i pojechalem dalej. Twardy woz!!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Super, duze lusterka, duze okna wzorcowo
4,0
Ergonomia
Duzo fajnych przyciskow(bogata wersja, tempomat, elektryka) bez zastrzezen
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen, regulacja temperatury i osobny wentylator dla pasazerow to wielki atut.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 5 oki ale juz dwie dodatkowe z tylu (wersja long) mialy maly klopot.
5,0
Wyciszenie
Po co wyciszac tak doskonaly silnik dla mnie to poezja sluchac tej 3litrowki
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niby tankowana za sluzbowe pieniadze ale az serce bolalo jak palil 17-18litrow :) Ale dodam,ze teren byl ciezki a ja nie szczedzilem maszyny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam cen wiec ciezko mi sie wypowiadac!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz uderzylem w glaz i odpadl cylinderek hamulcowy, wrocilem na recznym z sercem na ramieniu :) raz urwal sie amortyzator ale maszyna jechala dalej. Wszystko trzeszczalo ale parlo do przodu po finskich lasach.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez powaznych mimo 300tys kmk przebiegu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Standard