bardzo twardy pojazd drogowo terenowy o mocnej blasze i mocnym podwoziu,niezawodny silnik nawet w głebokiej wodzie,mała frajda z jazdy w terenie uwarunkowana automatyczną skrzynią biegów lecz sprawia wiele przyjemności podczas jazdy szosowej w mieście. Bardzo zrywny silnik jak na 3000 troszke zmodyfikowany wydechem i elektroniką. wielkość auta sprawia wiele przyjemności w jezdzie miejskiej a jako samochód terenowy ominie korki na drodze wiejskiej jak i miejskiej.
Wrażenia
4,0
Silnik
cichy lecz zbyt słaby w teren z braku skrzyni manualnej
5,0
Skrzynia biegów
automat doskonały na drogi lecz nie w teren
5,0
Układ jezdny
w terenie lecz na drogach trochę go czuć
Komfort
5,0
Widoczność
ogromna przestrzeń wewnątrz auta i wysoki punkt widzenia przez kierowce
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogło by być lepiej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
jak dla blaszaków może w nowszych wersjach jest to poprawione ale wtej jest do kitu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mało jak na taki silnik,przegłądy przeciętne,naprawy chyba drogie ale jeszcze się nie popsół
4,0
Stosunek jakość/cena
twarde japońskie auto za przeciętną cenę
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klocki szybko sie sypią szczegónie przy większych prędkościach i gwałtownym hamowaniu , uszczelki drzwiwe powygniatane i świszcze wiatr po kabine