Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

chrząszcz_B, 14 lat temu
Silnik 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Napęd, auto ma przede wszystkim jeździć więc napęd jest najważniejszy. W pajeraku napęd jest najlepszy.
5,0
Całokształt
To ucieleśnienie auta marzeń :) Od zawsze szukałem czegoś takiego. Człowiek nie zastanawia się czy dojedzie, czy będzie za ślisko, a może pojechać okrężną drogą bo tu tyle dziur :) po prostu wsiadasz i lecisz. Jazda takim autem zawsze odpręża.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super, co prawda wolałem disla ale trafiła się beznyna i nie żałuję. Nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze pali na dotyk bez względu na warunki, nigdy się nie zagrzał, a ciągałem niejedno. Polecam
5,0
Skrzynia biegów
Do skrzyni biegów też zastrzeżeń jako takich nie mam, działa bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Super select sprawdza idealnie, w każdych praktycznie warunkach. To dzięki niemu właśnie MITSU ma przewagę nad resztą. Kto próbował ten wie ;)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak to w kwardaciaku :) Wyżej zawsze lepiej. Poza tym jak na szybach nie ma błota to już i frajda nie ta ;)
5,0
Ergonomia
W autku wszystko jest pod ręką, większych zastrzeżeń nie mam.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie działa lepiej niż w chałupie ;) brakuje mi tylko szyber dachu w moim egzemplarzu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Posiadam wersję 3-drzwiową, ale użytkuję sam więc miejsca mi nie brakuje. Jest całkiem wygodnie, nawet przez cały dzień. Z tyłu dwie osoby zmieszczą się bez trudu i też całkiem wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Benzynowa wersja (150KM) nie jest hałaśliwa, potrafi zaryczeć jak się wciśnie gaz w podłogę, w końcu to V6 ale mruczy bardzo przyjemnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o ekonomikę to... :) To terenówka, rekordów spalania nie pobijemy, chyba że te maxymalne :) Prawda jest taka że nie żal tych wlanych litrów bo auto jedzie jak złoto, i to po wszystkim. Przez ostatnie półtora roku zrobiłem ponad 70tyś. km autem które jest dziś pełnoletnie. Nie robiłem w nim nic prócz wymiany płynów i olei. Nie zawiódł mnie. Nigdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Terenówki do aut najtańszych nie należą, ale w porównaniu do tego co potrafią te auta to nie jest to specjalnie dużo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz strzeliła mi linka od sprzęgła, ze starości chyba :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Standard