Szukaj

Oceny Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999

Podsumowanie 8 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999 - Oceń swoje auto
4,15
średnia ocena z 8 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie

Najnowsze oceny Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999

4,5
~chrząszcz_B
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
To ucieleśnienie auta marzeń :) Od zawsze szukałem czegoś takiego. Człowiek nie zastanawia się czy dojedzie, czy będzie za ślisko, a może pojechać okrężną drogą bo tu tyle dziur :) po prostu wsiadasz i lecisz. Jazda takim autem zawsze odpręża.
4,0
~lux.dom@interia pl
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
bardzo twardy pojazd drogowo terenowy o mocnej blasze i mocnym podwoziu,niezawodny silnik nawet w głebokiej wodzie,mała frajda z jazdy w terenie uwarunkowana automatyczną skrzynią biegów lecz sprawia wiele przyjemności podczas jazdy szosowej w mieście. Bardzo zrywny silnik jak na 3000 troszke zmodyfikowany wydechem i elektroniką. wielkość auta sprawia wiele przyjemności w jezdzie miejskiej a jako samochód terenowy ominie korki na drodze...
3,9
~xwi15
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Do terenu super auto a i wyposazenie calkiem calkiem ale do uzytkowania codziennego silnik jest za duzy i bardzo nieekonomiczny.
4,2
~oldtuta@poczta.onet.pl
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Generalnie wspaniale dla mnie auto. Wole Landcruisera ale jest piekelnie drogi i duzo pali. (nawet spalalem do 28 litrow!) Pajero jest kompromisem, i to naprawde niezawodne auto.
4,5
~madiek44
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Jedna z najlepszych na świecie konstrukcji, jednak nowa wersja jest już raczej suvem, wersja na ramie jest mocna i niezawodna.
4,7
~PLis
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Zdecydowanie najlepsza terenówka na codzien (IMHO)
3,8
~jadzia bytom
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
automat świetna sprawa, tylko w moim poszedł czujnik temp oleju w skrzyni i nikt nie chce mi go naprawić, w związku z czym nie wchodzi na ostatni bieg, przy 100km/h ma 4tys obrotów i pali jak smok :( (Skrzynia biegów)
3,5
~gusia
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Mitsubishi Pajero II Standard