Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Soft Top

G463@interia.pl, 15 lat temu
Silnik 2.5 TD 99KM 73kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero II Soft Top 2.5 TD 99KM 73kW 1990-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wszystko!! Auto po pierwsze ma ledwo co przejechane 100 tys km z ksiazka serwisowa z Niemiec, kupilem bezposrednio od wlasciciela dziadka a nie od handlarza, silnik ma kompresje jak nowy motor, napedy ok, zawieszenie ok, wyglad zewnetrzny - dzieci machaja, dziewczyny chca wsiadac, kozacy w bmw czy vw nie wiedza do konca co to jest, ale to chyba nowe i drogie, i te spojrzenia innych kierowcow... Auto moze smialo startowac na pokazach 4x4, brakuje w nim tylko wyciagarki - nie jezdze w teren, wiec jest mi to nie potrzebne. Snorkel, felgi 15x10, opony 31x10.5x15, duzo duzo duzo by tu pisac... Podam meila, gdyby ktos chcial zobaczyc foto. Czy na sprzedaz?? Napewno nie za 15 tys hehehe ;-))))) Pozdrawiam G463@interia.pl
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : cos z grzaniem swiec zarowych
Zawieszenie : niestety, przez kola troche sie wybija, ale efekt 1 klasa!!
Inne : jakies bzdurki, o ktorych moze i nie wiem
5,0
Całokształt
Kozak! Napewno lepszy od Patrola GR, raz ze mniej pali, dwa jak na swoje lata wyglada bdb - w terenie radzi sobie bez problemu, na przeprawach moze i nie jest tak dobry jak patrol, jest to super kompromis miedzy komfortem, wygladem, niezawodnoscia!! polecam wszystkim
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutu!! Wsiadasz, odpalasz i jedziesz... jak to diesel, na wolnych obrotach klekocze, na wyzszych juz lepiej ;-)) generalnie BDB!!
5,0
Skrzynia biegów
Obydwie skrzynki bez problemow - nic nie zgryta, nic nie wyskakuje, biegi wbijam dwoma palcami, wchodza jak noz w roztopione maslo ;-))
4,0
Układ jezdny
Nie jest zle, w glebszych kaluzach i koleinach nosi go - trzeba uwazac, ale tak to bez zarzutu. Zaleta w pajero jest to, ze z przodu i z tylu sa sprezyny, dlatego komfortowo sie nim jezdzi. Ale podskakuje troche na wybojach... W koncu Dzip, trzeba sie przyzwyczaic. Dodatkowo mam fotele na amorach, wiec bujam sie jak w tirze ;-))
Komfort
3,0
Widoczność
Wersja cabrio - do przodu i na boki jest ok, do tylu... hmmm... przy zlozonym dachu wysmienicie, ale z plandeka zalozona jest juz na wyczucie ;-)) Cos kosztem czegos ;-)
4,0
Ergonomia
jak na 92 rok, wszystko jest pod reka, nic nie skrzypi, wszystko jest spasowane... Czy mozna narzekac?? Tak, jest jedna rzecz - kierownica zaslania zegary, i nie wiadomo ile sie jedzie, ile jest paliwa, jaka temperatura... Trzeba kontrolowac to w czasie jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima - jak sie nagrzeje, to daje duzo ciepla, nie mam zastrzezen, latem - klimy moze i nie ma, ale za to mam klimat jak zdejme dach ;-))
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok, wygodnie. Z tylu jest juz gorzej, ale da sie wytrzymac ;-)
3,0
Wyciszenie
Oj, tutaj gorzej... jazda przy 100, czy 110 meczy, do 90 jest naprawde ok... Bez dachu wiadomo, cicho nie jest, ale przy zamknietym jest ciut za glosno. Ale cos kosztem czegos, nikt takiego pajero niema, i za to go kocham ;-))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W miescie zalewam za 50 zl, zrobie ze 100 - 130 km, w zaleznosci od stylu jazdy, trasa do 90 km/h jest ok, bo okolo 9 - 9,5 litra, potem juz wzrasta... paliwo samo znika ;-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Moze i sa drogie, bo dobre egzemplarze kosztuja po 20 tys. za 92 - 94 rok, ale warto... Naprawde, wsiadasz, odpalasz i jedziesz. Trzeba uwazac na turbiny - schladzamy na postoju nie wylaczajac silnika, w zaleznosci od stylu jazdy. jak to sie zaniedba to padnie turbo, wyssa olej i po silniku... Norma, jak w kazdym silniku Turbo. trzeba uwazac na przegrzanie, nie znosza tego... Auto nigdy nie zawiodlo, jestem w nim zakochany, wygodny, piekny, dobrze wyposazone (skory, elektryka, itd) w dni deszczowe stoji w garazu - jest w idealnym stanie!!! Moj model moze smialo robic jako auto reklama bogatej firmy, np. coca cola - czerwien ferrari, lub drugiej bogate firmy - marlboro, wiec mozna dzieki niemu jeszcze zarbic pare groszy ;-))
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A to jakis bezpiecznik, czy klamka, lub zarowka - bzdury, ktore byly sa i beda, i to nie tylko w pajero.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pali, jezdzi, zawiezie, przywiezie, wroci... oczywiscie na biezaco serwisowany, i odplaca sie niezawodnoscia!! japonska technika, rewelka!!

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 99KM 73kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Soft Top