Wspaniały samochód na codzień i od święta. Oświetlenie fabryczne trochę słabe. Listwa LED na dach załatwia sprawę. Fabryczny zderzak pod wyciągarkę tylko przykręcić - płyta i tak dołożona. Na przeglądzie diagnosta w szoku - nie ma rdzy, rama dzwon. Samochód przywieziony z Austrii musiał być dobrze traktowany bo tam są bardzo agresywne środki chemiczne do utrzymania dróg zimą.
Wrażenia
5,0
Silnik
-28 zapalił bez problemu, fakt, że świece grzeją 1,5 minuty ale widać celowo tak jest zrobione.
4,0
Skrzynia biegów
czasem trójka nie wejdzie, jak znajdę drugą skrzynie to zmienię
5,0
Układ jezdny
Kierownica chodzi lepiej niż niejednym kilkuletnim samochodzie, krótki bardzo zwrotny. O krańcu możliwości informuje dźwięk zwrotnicy dobijającej o wahacz.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu super z tyłu przeszkadza w widoczności miękki dach , który przecież można złożyć:)
5,0
Ergonomia
Te kilka przełączników jest tam gdzie należy się spodziewać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie wydajne mając na uwadze miękki dach, wentylacja po złożeniu dachu wzorowa;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super z tyłu jeszcze lepiej bo wyżej. Do płaskiej nie profilowanej podłogi po stronie kierowcy trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Wyciszenie
Nie wiem czy należy wyciszać bo dźwięk silnika może zastępować radio. Fajnie mruczy i tak powinno być to nie s-klasa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza OC i przeglądami, olejem, paskami kosztów nie było.
5,0
Stosunek jakość/cena
Pajero kosztowało 5, dołożyłem 6 w akcesoria i mam ochotę dołożyć jeszcze 15 tak wdzięczny jest to samochód. Bez problemu ciągnie 2,5t. łódkę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz przy kontroli drogowej odmówił włączenia awaryjnych - jako że się nie psuje - kilka razy kliknąłem i było już dobrze. Policjant nawet nie zwrócił uwagi jak dużą lawetę miał przypiętą. Z tyłu było słabsze napięcie to wymieniłem żarówki na LED-y i po sprawie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 TD 84KM 62kW
[l/100km]