Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero I Soft Top

kruszyna, 14 lat temu
Silnik 2.3 TD 84KM 62kW
Rok produkcji 1986
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Pajero I Soft Top 2.3 TD 84KM 62kW 1982-1986 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : nie do zdarcia. Powiedzonko \"ogień ugaś, ropy nalej, mitsubishi jedzie dalej\" sprawdza się w 102 %
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : puszczają uszczelniacze w tylnym moście i zalewa tarcze hamulcowe
5,0
Całokształt
Myślałem że będzie to samochód tylko w teren ale czas pokazał że doskonale sprawdza się również w codziennym użytkowaniu. Idealny do ciągnięcia wszelkiego rodzaju przyczep nawet na bardzo długich odległościach. Jazda nim to prawdziwa przyjemność zarezerwowana tylko dla prawdziwych twardzieli. Mógłbym tak pisać bez końca i to wszystko najprawdziwsza prawda. Jak dla mnie BAJKA ;-)szkoda że musiałem się z nim rozstać. Ale nie martw się MISIU jeszcze kiedyś pojeździmy razem:-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma tylko 86 KM i aż 86 KM. Wystarcza to w zupełności na asfalt, a w terenie też sobie za...ście radzi. Podstawa to dobry akumulator, dobre świece żarowe, wtryski które nie leją. Odpala nawet w największe mrozy takie jak w tą zimę -25, po trzech tygodniach spędzonych na mrozie. Przepala wszystko począwszy od ON przez opałówkę skończywszy na przepalonym oleju z frytkownicy(sprawdzałem jak jest dobrze przefiltrowany to jedzie lepiej niż na ON).
5,0
Skrzynia biegów
Jest to mój enty samochód, pierwszy terenowy i jestem mile zaskoczony. Biegi wchodzą gładko, przełożenia w miarę krótkie co przydaje się w terenie. Dobrze zestrojone z silnikiem, ruszanie z dwójki bez najmniejszego problemu. Bardzo dobre sprzęgło, nawet pod bardzo dużym obciążeniem daje sobie radę.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to amerykańska limuzyna i troszkę trzęsie, przydało by się amortyzowane siedzenie z nowszego modelu, ale można się przyzwyczaić. Bardzo dobre rozwiązanie z kalamitkami, są w całym zawieszeniu i jak się pamięta o doładowaniu smaru to jest OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacyjna, w wersji soft top po zdjęciu dachu jedzie się jak prawdziwym cabrio.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu tj. kierownica, siedzenie, pedały:-)i to by było na tyle reszta to dodatki żeby jechało się przyjemniej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pomimo miękkiego dachu rewelacyjne ogrzewanie, można sobie poparzyć ręce.Nawet ze zdjętym dachem w czasie ulewy(sprawdzałem) jest ciepło i przyjemnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moich wymiarach: wzrost 202 cm, waga 130 kg musiałem przerobić troszkę fotel i włożyłem mniejszą kierownicę ale i tak rewelacja
3,0
Wyciszenie
Jak włączy się radio w czasie jazdy po asfalcie to jest całkiem przyjemnie, a jak w teren to nie wyobrażam sobie żebym nie słyszał tego co się dzieje pod maską.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mając na uwadze dostępność paliw ropopochodnych ekonomiczność oceniam na 5 z plusem, co do przeglądów i napraw to amator książek p.Słodowego da sobie radę bez problemu. Części w miarę dostępne i po przystępnych cenach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Sprawdź a się przekonasz. Naprawdę warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dla mnie IDEAŁ
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dla mnie IDEAŁ

On - zużycie paliwa dla silnika 2.3 TD 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero I Soft Top