Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero Sport I

dzikivip, 9 lat temu
Silnik 2.5 TDI 116KM 85kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mitsubishi Pajero Sport I 2.5 TDI 116KM 85kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Latem czy zimą na trasie podróżuje się luksusowo, postoje tylko na tankowanie paliwa(nawet co 500km) zero zmęczenia. Żadnej skali porównawczej z osobówką. Dla porównania: przejechanie 500km to tak jak osobówką 100km.
5,0
Całokształt
Doskonały jako auto rodzinne, szczególnie na długie trasy. Wspaniały stosunek jakości do ceny. Regularnie serwisowany w ASO, pomimo 10 lat nie sprawia problemów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezproblemowy nawet podczas mrozu -28°C, wystarczy tylko raz podgrzać świece żarowe i pali od strzału. Przy przebiegu 150 tyś km nie pobiera oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Cztery gwiazdki tylko za dość krótkie przełożenia i brak 6 biegu, przy prędkości 118km/h jest 3000obr/min, ale za to wystarczający zapas mocy na 5 biegu. Skrzynia idealna do holowania przyczepy.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się idealnie, na autostradzie wręcz płynie. W terenie świetny reduktor, żadna góra, śnieg czy błoto go nie zatrzyma.
Komfort
5,0
Widoczność
Regulowany fotel kierowcy wzorowo poprawia widoczność. Na tylnej kanapie siedzi się wyżej przez co widoczność z tyłu b.dobra.
5,0
Ergonomia
Najwyższa jakość. Tylna kanapa na 5+ za regulowane oparcie. Przy długich trasach można bardzo wygodnie podróżować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wspaniały klimatronic, z tyłu niezależne ogrzewanie i klimatyzacja. Przy letnich upałach(33-40°C) w Chorwacji i Włoszech w kabinie luksusowy komfort. Na trasie sprawdza się tryb ECO klimatyzacji oraz szyberdach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomimo cofniętych przednich foteli z tyłu pasażerowie mają dość przestrzeni na nogi.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla jest dobrze, na trasie do 140km/h jest przyjemnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to w ASO nie jest tanio ale warto z racji tego że auta używam na rodzinne wyjazdy. Koszt części org. dość drogie ale jak ktoś chce, to jest dużo tanich zamienników.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu jest pole do popisu. Mój egzemplarz jest wyprodukowany w Japonii(wg. VIN). Auto w tym wieku mało traci na wartości, a materiały i bezawaryjność jest na najwyższym poziomie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 120tyś.km zapieczony tylni cylinderek, oraz wymiana koła pasowego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero Sport I 2.5 TDI 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero Sport I