za drogi, poza tym najlepszy w klasie
hyundai i kia za male i za kosmiczne
crv za kosmiczny i vanowaty,
kuga za maly etc.
takie gabaryty to tylko Q7 i X5 alb GL, ale to nie ta liga, mniejsze modele Niemcow zmieszcza sie outlenderowi w bagazniku
Wrażenia
5,0
Silnik
cisza, cisza, 380 niutkow i niby tylko 150 konikow daja dobrze rade
4,0
Skrzynia biegów
strasznie krotki 1. bieg
5,0
Układ jezdny
duze auto = duze kola = duze dziury to nie problem
4x4 mile i przydatne
Komfort
5,0
Widoczność
wielkie lusterka boczne, krotka \"Mordka\" autka ulatwia manewry z przodu, kamerka wsteczna genialna
5,0
Ergonomia
wersja INSTYLE z NAVI & Co. => bardzo piatka!
wszystko pod reka, oprocz guzika komputera pokladowego
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mozna sie zgubic
5,0
Wyciszenie
slychac wlasne mysli i nie tylko
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cena zakupu na polskie warunki kosmiczna (ca. 170 tys PLN); w D w wersji Instyle full wypas ca. 35 tys. EUR; spalanie ok; naprawy nieistotne => 3 lata gwarancji; przeglady => czekam na pierwszy, toche za czeste, bo co 15tys km, u mnie co 5-6 miesiecy :-(
4,0
Stosunek jakość/cena
na Polske 170tys. za 4x4 INSTYLE w dieslu to kosmos
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie, odpukac, ok
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie, odpukac, ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
[l/100km]