Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV PHEV

Piotr, 10 miesięcy temu
Silnik 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 157 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Myślałem że 4x4 elektryczne będzie zabawką ale się myliłem. W bardzo trudnych warunkach zimowych w górach na oponach wielosezonowych nawet się nie zająknął.
Karoseria : Brak korozji po 10 latach eksploatacji ale to nie dziwne bo dają 12 lat gwarancji
Inne : Bagażnik wg katalogów jest mniejszy o 20 litrów niż bmw x3 e39…ale mieści się w nim znacznie więcej. Chyba bmw kłamie
5,0
Całokształt
Po roku czasu użytkowania w różnych warunkach śmiało daję 5 gwiazdek choć nie jest to auto idealne. Trzeba się nauczyć nim jeździć. No gdy jedziemy w rejonach górskich gdzie jest dużo podjazdów warto zachować więcej prądu w akumulatorach by auto miało zapas mocy. Gdy o tym nie pomyślimy i będziemy jechać w trybie automatycznym to na długich podjazdach auto nie będzie miało siły podjechać lub będzie wyło co nie jest miłe. Gdy się nauczymy jak go eksploatować to jazda będzie bardzo przyjemna i w umiarkowanej ciszy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dla mnie silnik jest za słaby. Gdyby był 2.5 litra i mocy 150 km to auto było by idealne. Oczywiście to tylko kwestia mocy, bo bezawaryjność to już 5 gwiazdek
5,0
Skrzynia biegów
To cvt także jest trochę powolnie ale to nie auto wyścigowe
5,0
Układ jezdny
Na początku, po przesiadce z x3 wydawał mi się nadsterowny ale gdy się przyzwyczaiłem już nie mam zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń. Dla mnie gabarty i kształty ponadczasowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu
5,0
Ergonomia
Kilka przycisków nieprzemyślana, np. Przycisk funkcyjny wyświetlacza między zegarami. Podczas jazdy w ogóle go nie widać gdyż jest za kierownicą. Ale to są tzw pierdoły. Niektórym nie odpowiada system multimedialny ale dla mnie jest ok. To kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód mega wygodny (1300km ciągłej jazdy to nie problem) Z tyłu aby było wygodnie oparcie musi być pochylone na max…co ogranicza przestrzeń bagażową
5,0
Wyciszenie
Zawsze mogło by być ciszej ale na tym poziomie i tak jest ok. To nie lexus…
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż, tu można polemizować i każdemu wyjdzie inaczej. Jazda po mieście przy własnej fotowoltaice to koszty zerowe. Oczywiście jeśli nie robisz więcej niż 30 km na raz. Jazda w trasie już tak kolorowo nie jest. Jazda przy 120 km latem przy pełnym załadunku to 7,4 l pb, jazda zimą z nartami na dachu i zapiętym napędem 4x4 to 10 litrów. Czy to dużo na dwutonowe auto ? Raczej nie. X3 z 3 litrowym dieslem i manualnej skrzyni zimą zabierało 8,5 litrów ropy. Przy prędkościach 140km pewnie 12 litrów zabierze, także gdy ktoś tak planuje jeździć to warto zainwestować w LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
To Japończyk. Jakość jest na bardzo wysokim poziomie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV