Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
marian,
5 lat temu
Silnik 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
112 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: płynność przechodzenia między trybami silnik spalinowy/ hybryda szeregowa/ hybryda równoległa/ tryb EV
5,0
Całokształt
Genialne rodzinne auto typu suv dla osób korzystający pn-pt - dojazdy dom-praca-dom i mieszczą się w zasięgu EV czyli ok 50km - wtedy praktycznie jedźmy za free - tankowanie z przydomowego gniazdka w II taryfie to koszt ok 3zł/50km
Na urlopy i weekendy można za to jechać bez stresu że się prąd skończy w dalsze trasy.
UWAGA to auto nie ma sensu gdy nie mamy gdzie go codziennie "zatankować" z gniazdka - a najlepiej z II taryfy.
Wrażenia
4,0
Silnik
brakuje mocy na długich podjazdach w górach gdy mamy wyładowana baterię. nowa wersja 2.4 pewnie lepiej sobie radzi
5,0
Skrzynia biegów
nie ma skrzyni biegów !
5,0
Układ jezdny
zawieszenie ma dobry kompromis. dodatkowa masa baterii w podłodze poprawia stabilność w zakrętach
5,0
Karoseria
bez uwag. klapa bagażnika mogłaby się wyżej otwierać.
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu. system multimedialny działa trochę wolno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w zupełności wystarczająca
5,0
Wyciszenie
jak na suva tej klasy bardzo dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
70zł/miesiąc za prąd + 40L paliwa na przejechanie dystansu 1800km to chyba dobry wynik :)
5,0
Stosunek jakość/cena
koszt zakupu jak diesla a koszty utrzymania znacząco niższe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
[l/100km]