Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Leszek,
5 lat temu
Silnik 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
161 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
: Super wydajny i komfortowy. Oczywiście nie jest to bev tylko phev i o tym nie można zapominać bo często zupełni dyletanci wyśmiewaja zasięg ale to im trzeba wybaczyć.
5,0
Całokształt
Auto za rozsądne pieniądze które wymaga inteligentnego kierowcy. Auto nie dla cymbała w dresie który z Dżesiką w e36 piszczy pod remizami. Oszczędne w eksploatacji ale i niestety jakości materiałów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacja,banalny i bezawaryjny.
5,0
Skrzynia biegów
Super bo jej nie ma. Jest tylko jedno przełożenie stałe odpowiadające 5 biegowi.
5,0
Układ jezdny
Na 18 calowych kołach trochę twardo ale nadal pewnie i wygodnie. Wybieranie nierówności dobre ale trakcja przy tej masie zajeb...a.
4,0
Karoseria
Wygląd to kwestia gustu więc w mojej ocenie jest ładny ale jakość blachy nie zadowala.
Komfort
5,0
Widoczność
Przy moim 190 cm jestem całkowicie zadowolony z wnętrza i widoczności.
5,0
Ergonomia
Brak miejsc do których szczególnie mógłbym się przyczepić. Wszystko pod ręką. Menu mmcsd jest zdrowo irytujące żeby nie napisać dosadniej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje,chłodzi,loda nie robi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ludzie normalni 180-190 będą czuli się komfortowo na każdym siedzeniu. Knypki mogą biegać w środku i grać w berka
5,0
Wyciszenie
Tu jest super do tego stopnia że rozglądam się za oponami z indeksem niższym jak 68dB bo głównie je słychać podczas jazdy. Silnik trochę zawyje dopiero jak ktoś wszystkie konie do roboty zagna przy ostrym starcie. W innym przypadku możemy nie zauważyć że pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z ładowaniem koszty są śmieszne,bez już tak super nie jest ale przy 2 tonach to uważam za znikome. Reszta w zasadzie bezawaryjna nie mylić z bezobsługowa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na 2019 rok ,nadal nie widzę żadnego konkurenta z takim rozwiązaniem. Trochę Tesla ale jednak hybryda.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pseudo skóra pęka od wycierania jej dupskiem przy wsiadaniu i wysiadaniu. Tu tandeta materiału jest mega rażąca.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chademo nie lubi tanich ładowarek i potrafi zrobić jaja przy ładowaniu na dziwnych stacjach. Wtedy laweta.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
[l/100km]