Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting
Radek,
6 lat temu
Silnik 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
1 000 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
3,50
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Plusy:
+ dobra widoczność
+ przestronne wnętrze
+ prosta stylistyka (mi akurat odpowiada)
+ niewyżyłowany silnik ( w dobie dzisiejszej optymalizacji przestrzeni pod maską i stosowania wielu turbosprężarek to ewenement)
Minusy:
- wyciszenie
- jakość materiałów (bardzo niskiej jakości plastiki)
- dłuższa jazda jest mocno odczuwalna (niedokońca ergonomiczne fotele + plus bardzo niewygodne podparcie dla lewego łokcia)
- mało schowków przy tak dużej przestrzeni
- fatalna praca automatycznej skrzyni biegów (porównuje do aut z grupy vw - skoda superb, kodiaq, vw touran)
- głośny przy wysokich obrotach
- mało dynamiczny silnik
- wysokie spalanie (tutaj znowu w porównaniu do grupy vw - Kodiaq
- stosunek jakość cena (oczywiście jego wysoka cena wynika w znacznej mierze z podatków wynikających z zamontowania silnika 2.2)
- o zawieszeniu najlepiej świadczy fakt, ze boje się o moją Żonę kiedy jeździ nim sama, zakrety mniejsze czy większe wiążą się z turbulencjami wewnątrz kabiny
Mam niezwykle mieszane uczucia, lubię nim jeździć, ale jego plusy stają się jednocześnie minusami - nie poleciłbym kumplowi, ale też bym nie odradził - trochę jak z dziewczyną - może nie jest bardzo ładna - ale ostatecznie lepsze to niż samotne wieczory.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
[l/100km]